Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '06

 
Kategori
Otomobil
Okunma Sayısı
1794
 

Arabamda Bir Fener Var, Ama Pili Yok..!!

Arabamda Bir Fener Var, Ama Pili Yok..!!
 

-Tamam güzel kardeşim iyi yapmışsın, her arabaya fener lazım, öyle ya dünyanın türlü türlü hali var. Gece yarısı kalırsın yolda, bir yere gitmen gerekir veya arabanın karanlıkta kalan yerlerine bakman gerekirse çok gerekli olur. Sen de akıllılık edip almışsın ancak pilini koymayı unutmuşsun herhal, pili olmayan fenerin sana ne faydası var.

*Hayır canım, pil koymayı falan unutmadım, bu fener sizin bildiklerinizden değil. Pili yok, pilsiz çalışıyor. Ben uğraşamam pillilerle, yok şarjı bitti yok aman dikkat et piller çok durup akmasın, sıkıntılı iş.

-Af buyur, nasıl oluyor bu iş?

*Valla kimin aklına geldi bilmiyorum ancak, iyi fikir. Temel bir elektrik kuralını kullanmışlar, basit tabiriyle demir bir nüveyi bir sargının içerisinden 90' lik açıyla geçirirseniz, nüve her geçişte sargı üzerinde küçük elektrik akımları oluşturur. Bu işlemi defalarca tekrarlarsanız bu akımlarla bir kapasiteyi doldurup fenerin lambası için gerekli gerilimi elde etmiş olursunuz. Kaba tabiriyle çalışma ilkesi bu.

-Tamam da ben ne yapmalıyım bu feneri çalıştırmak için?

*30 sn feneri içindeki demir nüve sargıların içerisinden tam geçecek şekilde sallamalısın, 30sn salla 3 dakika kullan. 30 sn salla, 3 dakika kullan. Sonsuza kadar. Salla, salla, tüm lambalar çağlasın durumu :)))

-Hadi ya, çok enteresan. Peki ışığı çok kuvvetli mi?

*İnsaf canım, enerjiyi nasıl elde ettiği belli. Işık kaynağı olarak beyaz renkli bir LED kullanılmış, iyi salladığınızda gayet güzel beyaz bir ışık elde ediyorsunuz, önünüzü çok güzel aydınlatıyor. Ancak kilometrelerde mesafeden görülmeyi de beklemeyin.

- Bu benim için yeterli, sonuçta evde veya arabada kullanacağım. Nasıl bulurum bu feneri, çok pahalı mı?

*Ürün MyTool Shake&Light diye satılıyor, yaklaşık olarak 20YTL civarında. Ürünü teknolojik marketlerde bulabilir veya internet üzerinden de alabilirsin. Güle güle kullanman dileğiyle..

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Yani ne bileyim bana mi oyle geldi pazarlama tadinda bi yazi mi olmus acaba ya da ben mi pek art niyetliyim ; ) Gercekten guzel ve pratik bir urun..

Barış Çiçek 
 02.08.2006 20:11
Cevap :
Merak etme dostum, satış yapan firmayla ticari bir bağım yok. Benim işime çok yarıyor, sadece paylaşmak istedim. Hoşcakal...  03.08.2006 10:58
 

Bu fener aşağıdaki adresten alınabilir: http://www.gittigidiyor.com/php/urun.php?id=2261212

Savaş ŞAKAR 
 31.07.2006 7:56
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 410
Toplam yorum
: 458
Toplam mesaj
: 89
Ort. okunma sayısı
: 3266
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster