Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '09

 
Kategori
Otomobil
 

Arabamı satıyorum:-)

Merhaba hepinize,

Arabamı satıyorum. Sahibinden.com ve Arabam.com adreslerine ilan verdim.
Şimdi diyeceksiniz ki; bize ne??? Haklısınız... Yazmamın tek amacı ilanı verdikten sonraki yaptığım telefon konuşmaları ve e-mail yazışmalarını paylaşmamdır.

İlanı vermeden önce yine bu sitelerde aynı marka, aynı yıllara denk gelen araçların fiyatını araştırıp, ona göre fiyat bildirdim. Aracım; uno-hobby olup, 1998 Kasım çıkışlı ve ilk sahibi benim. Sadece iş amaçlı kullandığım için de 56 bin km.'de. Hobby'nin son modeli olduğu için spor marka üretilmiş ve tek seri çıkmış. Dolayısı ile meraklısı çok... Ve biçilen fiyat 7.000.- TL. ile 10.500.- TL. arasında. Bu bilgileri edinince de ben de bu civarda fiyat koydum. Aaaa tabii özelliklerini bildirirken bayandan ve temiz olduğunu da yazdım. Ve gerçekten çok temiz. Haziran ayında muayenesine yaptırmak için iyi de bir bakım yaptırdım.

Ben bayandan diye yazdım ya... Gelen mesajlarda sürekli bir alaycı tavır; "sen bunu biraz zor satarsın", "bacım sen ne diyonnnnn", "yenge gel ben sana bir 7.000.- TL. vereyim de elinde kalmasın", verdiğim rakkamın çok altında yazarak "hadi ben bana .... vereyim de he deye, yoksa elinde kalacak bak"... Ve bunları yazanların hemen hepsi galerici. Daha ucuza alıp, üzerine koyup satmak için. Dedim ya "bayandan" diye. Ne kadar kandırırsan kardır. Ne kadar dalga geçersen, o kadar komiktir. Ne kadar aşağılarsan "kendini daha çok aşağılamış olursun"... Gerçek alıcılar ise; son derece beyefendi ve kibarlar. Onlara sonsuz teşekkür ediyorum.

Telefon konuşmalarımızda ise; Ankara'dan bir bey arıyor; önce araba hakkında yazılı olan bilgileri bir de sözlü duymak istiyor, anlatıyorum. Sonra muhabbeti koyulaştırmak istiyor ve sonunda itiraf ediyor; "aslında ben alıcı değilim, burdan oraya gelip de arabamı alınır, ben merak ettim kim bu diye, onun için aradım!!!"... Allahım Allahım güzel Allahım... Sen nelere kadirsin!!!

Her yazımda belirttiğim gibi; ne olur lütfen ama lütfen biraz saygılı olalım.
Önce kendimize, sonra çevremize...
Unutmayın ki; belki kız kardeşiniz, belki karınız, belki kızınız yoktur ama her birinizin birer annesi var. Nasıl ki; her kadının bir babası varsa...
Ve bu terbiyesizliği, bu saygısızlığı yaparken onları düşünün.

Evet yaaaa; bu arada arabam gerçekten temiz, bakımlı olup, satılıktır...

DUYURULUR...

Saygıyla kalın...

SEMA

 
Toplam blog
: 51
: 795
Kayıt tarihi
: 10.08.09
 
 

Merhaba, 18 Şubat 1964 Artvin doğumluyum. Yüksek okul mezunu olup, uluslararası bir Vakıf'tan ofi..