Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Arabanın camındaki not! Yont babam yont

Arabanın camındaki not! Yont babam yont
 

http://weburbanist.com


Seda Sayan ve eşinin mavi arabanın üzerinde halkı el sallayarak selamlaması gözümün önünden gitmiyor..

Tribünler dolu, insanlar çığlık çığlığa “ Yaşa!” “ Nur ol!”

Sabah arabamın ön camında bir not, takvim sayfasına kocaman harflerle, çok titiz yazılmış..

Bu tarz notlarla karşılaşmışlığım var....Bekarlıktan..(!)

Mahalleden bir kızın aklına düşersinizde, çok utangaçtır..Düşünür düşünür en sonunda arabanın ön camına, çizgili defterinden koparttığı yapraklara, neden bilmem kırmızı tükenmezle, kargacık burgacık notlar yazmaya başlar..

Önce garipsetir, sonra alıştırır..

Beğenilmek güzel şey, yürüyüşü değişir adamın, sigaranın izmaritini çöp tenekesine atışı daha farklı olur, saçlar jölelenmeye, her gün traş olunmaya başlanır..

Arkadaşlarınızın arasında itibarınız artar.

Kıskanılırsınız!

Sonra

Kirli sakal sana daha çok yakışıyordu! ” yazan, ünlem işaretinin noktası kalpten bir mesaj alırsınız.

Haydaaa bu defa hiç traş bıçağını unutursunuz.

Merak büyür......Büyür büyür.......

Mahalledeki bütün kızlar gözünüzün önüne gelir.. O olmaz, bu yazmış olabilir, zaten ne zaman karşılaşsak yiyecek gibi bakıyor. Hayır hayır o da cesaret edemez..

Ardından randevu vermeye başlar..

Süslenip süslenip gidersiniz, cafede saatlerce beklersiniz, tanıdık kimseyi göremezseniz..

Her ekildiğinizin ertesi günü, “kusura bakma evden çıkamadım” yazılı bir not alırsınız

Bu defa evden çıkamayacak kızları listelerseniz. Her isim üzerinde uzun uzun düşünürsünüz.

Boşa koyarsınız dolmaz..Dolu, almaz...( Biri tuvalete girdi, işini görüp sifonu çekti, taharet musluğunu açık bıraktı. Bu ses beni delirtecek!)

***

Seda Sayan annesinin ismini taşıyan bir okul yaptırıyor memleketi Tokat’a!

Gitmişken insanları stadyuma toplamış. Konser vermiş... Seda Sayan’ı Kadırgalı zannediyordum..

Konserden önce Seda Sayan’ın eşi Onur Şan günün anlam ve önemini belirten bir konuşma yaptı. “ Tokat’ın en güzel kızını aldım” dedi ve arkasından da sordu “ Haksız mıyım?”..

Konuşmaya önceden hazırlanmış adam! Belli!

***

Merak beni delirtecek...

Notları yazan kızın kim olduğunu hala bilmiyorum... Soru işareti gittikçe büyüyor, taşıyamıyorum.

İki gece sabahladım, pencereden arabayı gözetledim, arabaya yaklaşan bile olmadı..

Üçüncü gece........

Gördüm, göreceğimi...

Yıkıldım!

Feci sır saklıyorum bu günler de, eski mahalleden yazıları okuyan mokuyan olur! Kurgu derim kimse inanmaz!

***

Sabah arabanın ön camında takvim sayfasında bulduğum notta da “ Lütfen aracınızı bir daha buraya park etmeyiniz!” yazıyordu. Ünlem işaretinin noktası kalpten değildi...

En güzeli koparayım ben bu taharet borusunu!

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..