Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Arabeks takıldım bu gece!

Arabeks takıldım bu gece!
 

bağlamala tema gezisi


Varlığın hayal renkleri düş, uçuk;
Ve tebessümlerin kaçamaktı ey yar! ..
Kıyıları kurşunlamış denizler
Şakacı bir sitem savuruyor yüreğime
Saatini şaşırmış dönüşlerin yol ayrımında.
Yol yordam bilmez düşlerimi adımlıyorum
Ayrılığın izini sürüyorum, bedbaht
Gölgeler eşkıya sessizliğinde! ...
Hiçliğe açılan kapının eğişinde
Varlığın hayal renkleri düş, uçuk;
Zifiri karanlıklara inat….
Kelebek kanatlıyım, bumerang! ..
Ki, sevmişim kaçamak tebessümleri
Karanlıklar, kartaneleri gibi eriyor
Aydınlığa çıkıyor yaralı yüreğim
Bebeğim, cananım, canımsın diye…
Uçurum savar köprüler diziyorum yollara
Binbir çiçekler everiyor kuru dallara;
İnat yıllara! .....
Uçuk düş, renkleri hayal varlığın…
Tebessümlerin kaçamaktı ey! yar…

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=133513

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..