Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '19

     
    Kategori
    Turizm
     

    Araç Kiralama Fiyatları

    Öncelikle uzun bir aradan sonra merhaba , geçtiğimiz sene yaşanan artışların ardından bu sene araç kiralama fiyatları oldukça yükseldi son olarak bu ay araç kiralamak istediğimde fiyatların geçen seneye oranla %30 artış gösterdiğini gördüm, aslında araç fiyatlarında %60 lara varan artışlara rağmen bu kiralama fiyatlarında artış çok yüksek gelmese de yine de blog okurlarınında görüşlerini merak ettiğim için bu yazıyı yazma ihtiyacı hissettim. 

    Özellikle ekonomik araçlarda fiyatlar ilk bahar aylarına girdiğimiz bu günlerde 120 tl civarlarında orta segment araçlar 160 tl üst sınıf araçlar ise 300 tl bandında geçen yıl ekonomik araçlarda 90 tl - 100 tl bandındaydı bu fiyatlar bunun yanı sıra akaryakıt fiyatlarınında yükselişi ile sanıyorum araç kullanmak gerçekten lüks bir hal aldı. Son olarak ta yaz ayları için bu yıl Adana'da bahar şenlikleri ve bir çok etkinlik mevcut sanıyorum ki bu sene oldukça yoğun geçecek hep birlikte güzel günler diliyorum.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 44
    Kayıt tarihi
    : 09.02.14
     
     

    Ali Can Yücel, Çukurova Üniversitesi öğrencisi, aynı zamanda blog yazarı. Günlük ve hayatta içimd..