Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Aracımın muayenesini yaptıramadım. "Sistem Gidik!"

Aracımın muayenesini yaptıramadım. "Sistem Gidik!"
 

Aracımın muayenesi yaptırmak için TÜVTURK web sayfasından bir gün önce (03.04.2009) randevu aldım.
Belgelerimi ve gerekli techizatı hazırladım.
Cumartesi günü Tarabya’dan Çatalca Muayene istasyonuna gideceğiz.
Randevu saat 14:00’de
Biraz kır havası alalım diye saat 12:00’de ailecek yola çıktık.
Randevu uyarılarında “randevu saatinden 10 dk. Önce istasyonda olunuz” yazdığından, ciddiye alıp biz saat 13:36’da istasyona vardık.
Aracımı park edip, ofis girişinde, aynı bankalarda olduğu gibi numaratörden plaka numaramı girerek sıra numarası aldım.
Bilgi almak için bankoya yürüdüm.
Daha ağızımı açmadan görevli “Sistem Gitti” dedi.
Eee. Ne olacak?
Bekleyeceksiniz.. Bakın sabah 09:00’da gelenler de bekliyor..
Hoppalaaaaa.
Biz de diğerleri gibi Saat 14:00-15:00 arası bekledik.
Sistem bir ara geldi dediler.. Heyecanlandık, ama çok durmadan yeniden gitti.
Randevunun pek bir anlamı kalmadı.. Sistem gelirse randevuluları da sabahtan itibaren sıraya dizeceklermiş, yani ne olacağı hiç belli değil.
Herkes melül melül bekleşiyor.
Benim ailem arabada..
Muayene için ayırdığım süre 1 saatti, o da doldu. (Sistemin randevu alırken bana verdiği maksimum süredir.)
“Sistem gelirse, istasyonun kapanış saati olan 15:30’dan sonra da hizmet vermeye devam edeceğiz..” dediler...
Sistem aksaklığı, aynı anda tüm Türkiye’deki TÜVTURK istasyonlarında yaşanıyormuş.. Özelleştirme ile işler düzene girdi derken tam bir fiyaskonun içine düştük.
Randevulu sistemin herşeyi düzene sokacağı hayallerim suya düştü.
Acı gerçekle yüzyüze geldik. “Burası Türkiye, burada işler böyle yürür.” kuralı hala geçerli..
Teknolojiyi bir türlü kullanamıyoruz.
Tüm istasyondaki durumu özetliyorum. (Tüm yurtta durumun aynı olduğuna eminim.)
Araçlar, park alanında sırada,
Araç sahiplari, ellerinde belgeler, banko önünde,
Kayıt görevlileri, elleri kolları bağlı, boş boş PC ekranına bakan gözlerle banko gerisinde,
İstasyon işçileri, arka tarafta açık alanda askerin istirahat anında araziye yayılmış vaziyette...
BEKLİYORUZ, BEKLİYORUZ... SAATLERDİR BEKLİYORUZ...
Neyi? Kimi?
Sistemin gelmesini...
Kim bu durumun sorumlusu?
Belli değil...
Yok mu çaresi, yedeği...
...............................
Teknolojiyi kullanabilecek olanları işsiz bırakıp,
Ucuz kalitesiz insan gücü ile işi yürüteceklerini sananlar;
Sizin eksiklikleriniz, yanlışlarınız, hatalarınız yüzünden bekliyoruz.
Tüm Türkiye BEKLİYOR..
Hesabını sormazsak bu zihniyettekiler,
Bizi her alanda daha çok bekletirler..
Yazık, kaybolan zamana, emeğe, paraya yazık...
 
Toplam blog
: 36
: 1522
Kayıt tarihi
: 11.12.06
 
 

Zaman yolculuğu yapmak isterseniz, kendinizden yaşça büyük insanların deneyimlerinden yararlanın...