Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Şakir Şükrü Kadıoğlu

http://blog.milliyet.com.tr/wushu

26 Haziran '18

 
Kategori
Felsefe
 

Araçlarınız Üşümesin!!!

Araçlarınız Üşümesin!!!
 

MÜLK KİMİN!!!


Aman Dikkat Araçlarınız üşümesin!!!

    Evet bugün itibarıyla hava tahmin raporunun ve İstanbul için ‘DOLU’ yağacak uyarısı üzerine çevremde ki tüm arkadaş çevrem bana ‘Hocam araban için bir önlem aldın mı dolu yağacak’diye uyarıda bulunmuşlardı. Ben bu tür uyarılara karşı sadece tebessüm etmekle yetindim. Hemen hemen herkes alelacele karton, battaniye.vs araçlarının üstünü örtmeye başladılar. Benim 2000 model aracım ise tabiri caizse kabak gibi ortada kaldı. Bu ve buna benzer önlemler insanlar için şöyle bir savunma getirebilir. MAL CANIN YONGASIDIR.

    Şimdi gelelim asıl meseleye, Rabbimiz Allah azze ve celle mukkades kitabında ‘DÜŞÜNMÜYORMUSUNUZ. AKLETMİYOR MUSUNUZ. NE KADAR DA AZ DÜŞÜNÜYORSUNUZ…’

    Evet rabbimiz her daim doğru söyledi. Zira yaratan odur, kullarının ne haltlar karıştıracağını ne derece nankör olacaklarını bilmez mi? Sakın ola bu söylediklerimi abes karşılamayın. Bu söylediklerimin daha fazlasını hak etmekteyim veya etmekteyiz demeyeceğim ve kendi adıma konuşuyorum. Buna karşılık bazı veya tüm arkadaşlar bu yazmış olduğum yazıya çok büyük bir tepki verebilirler. Büyük bir saygıyla karşılarım. No problem!

    Fakat demek istediğim konuya gelmek istiyorum; Benim inanç sistemimde ve güzide dinimin kaidelerinde şu esastır’.

     Bilmedin mi ki göklerin de yerin de mülk ve saltanatı yalnız Allah'ındır. Sizin için Allah'tan başka ne bir Velî vardır ne de bir yardımcı. 2/107   Şöyle yakar: "Ey mülkün Mâlik'i, sahibi olan Allahım! Sen mülk ve saltanatı dilediğine verir, mülk ve saltanatı dilediğinden çekip alırsın. Dilediğini yüceltip aziz edersin, dilediğini alçaltıp zelil kılarsın. İmkân, mal ve nimet senin elindedir. Sen, herşeye kadirsin." 3/26

      ’Yüce kitabımız olan Kuran da daha buna benzer daha nice mucizeler mevcut. Bilmiyorum bu ayetler size neyi çağrıştırmakta!?Hemen aklınıza doğal olarak şu savunma geleceğinden eminim;Pekala tedbir almamız gerekmiyor mu?Bu sorunuza elbette demek istiyorum fakat şunu da ekliyorum,her kesimin ve şahısların TEDBİR alma ölçüleri farklıdır resimlerde görüldüğü gibi. Şahsımın tedbiri de biraz TEBESSÜM...

       Rabbimiz ALLAH ın uyarısını hatırlatalım.’Rabbinizden size indirilene uyun; O'nun berisinden bir takım velilerin ardına düşmeyin! Siz ne kadar da az öğüt alıyorsunuz! 7/3
’Ben şahsen çok düşünüyorum ve düşünmekten olağanüstü haz duyuyorum. Elbette şunu da hatırlatmakta fayda var düşünmek asla yetmez icraat şarttır. Düşünmek sadece basamağın birinci adımıdır.

        Yazımı fazla dağıtmak istemiyorum ve şunu söylemeye çalışıyorum; şu fotoğraflarda görmüş olduğumuz  araçları muhafaza etmeye ve itina ile korumaya çalıştığımız kadar; mülkün gerçek sahibi  ve aynı zamanda kainatın maliki olan ALLAH a karşı SORUMLULUĞUMUZU  bunların ancak dörtte biri kadar önem vermiş olsaydık.

Ne güzel olurdu.

YİĞİDİ ÖLDÜRÜN FAKAT HAKKINI YEMEYİN!!!

                                                                                    Selam ve Saygılarımla.

                                                                                     Şakir Şükrü Kadıoğlu

 
Toplam blog
: 11
: 167
Kayıt tarihi
: 17.02.17
 
 

1982 yılından Günümüze kadar Wushu-Kungfu sporunu fiili olarak yapmaktayım. 1995 yılında Avrupa Şam..