Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '15

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
489
 

Arada kan bağı yoksa dostça yaklaşmalar ilgidir

Arada kan bağı yoksa dostça yaklaşmalar ilgidir
 

İki ayrı cins hatta bazen aynı cins, farklı iki vücudun  her şekilde bir arada olması, bir araya gelmesi durumunda(bakması görmesi, tokalaşma da dahil elini tutması, sarılması, bayram niyetine öpüşme vs) vücutların tepki vereceği açıktır. Bu halde kişilerin iradelerini ne kadar kontrol edebildiklerini dahası etmek isteyip istemediklerini (tadını da çıkarmak isteyebilirler) bilemeyiz.
 
Görüntü aldatıcıdır; bir gencin abla dediği ve gerçekten ablası gibi olan bir kadına sarıldığında bu tür duyguları hissetmemesi mümkün değildir. Abla dediği kadın için de durum aynı.  İlginin derecesini tarafların açlığı ve etkilenme durumu tayin eder.
 
Hatta daha ileri gidersek arada kan bağı olsa bile kişilerin içinde çok derinlerde bir yerde kendilerine bile itiraf edemedikleri utandıran enses bir ilgi vardır.
 
Cinsel istek insanın içinde kontrol edemediği şeytandır. Tahrik edici durumlarda tahrik eden kim olursa olsun bu şeytan fantezi ve hayallerinizle de güçlenerek damarlarınızda gezmeye başlar.
Sanıldığının aksine ilgi o anda oluşmaz, kişide zaten vardır; sadece kapalı olan kapağı açılır. Yani sizler şimdi hayatın içinde karşılaştığınız dostane sarılmaları, bayram öpüşmelerini, elinizi sımsıcak okşayan bırakmayan eli normal mi görüyorsunuz? Bu anlarda hiçbir duygu oluşmuyor öyle mi? Valla kişi kim olursa olsun, neyiniz olursa olsun, ister genç ister yaşlı hele de karşı cinsse, beğenmiş arzulamışsanız etkilenme sonucu ilgi kaçınılmazdır.
 
Bu ilgiye izin vermek insanların kendilerine bağlıdır. Eğer kendileri de istiyorlarsa etkilenme durumlarına yardımcı olur (ateşe odun atar)zevkini çıkarırlar. Etrafın dikkatini çekmeden bu iki tarafı da memnun eden ilgiyi sürdürürler. Bunu ahlaksızlık olarak görenlerin yanında hayatın güzelliği olarak görenler de vardır.
 
İnsanların böyle anlarda ne durumda olduklarını anladık; iyi de şimdi nolacak? Bu arada bir kadın bir erkek yalnız kalmanın tahrik edici bir ortam yarattığı malum. "Bu benim ablam, kendisini ablam gibi seviyorum"  "biz kardeş gibiyiz" "İsmail abiyi çok seviyorum"  Hiçbiri burada yazıldığı gibi değildir. İsmail abisine duyduğu bu sevginin altında mutlaka ilgi vardır.
 
Ha bunların istisnası yok mu, var tabi. İsmail abi dediği kimse bir erkek olarak ona hitap edecek durumda değilse...Kişilerin beklentisi (şeytanın gör dediği beklenti)cinselliğin serbest olmasıdır. Olmayınca da kendilerini bir nevi işte böyle tatmin ederler. Burada bu kişilerin karşılarındaki illa istedikleri (ah benim olsun dedikleri) olması gerekmez. O kişiyi sadece arzularlar. Ve bunu da anlattığımız temas sağlar. Tabii ki zaten tanıyor biliyor olmak, görüp bakmak da bu duyguları oluşturur.
 
Bunu bileceğiz ama bu hareketleri de normal kabul edeceğiz. Aksi takdirde yaşam allak bullak olur. Ablamız dediğimiz kimseye sarılacağız, elini tutacak okşayarak bırakmayacağız, bayram öpüşmemizi yapacağız  ve bunlar dostça olarak algılanacak. Bizim fantezilerimiz ablamızın bacaklarında dolaşıyor olsa bile. Peki dürüst olmaya çalışsak...Olamayız!
 
Degilse kadınla erkeğin bir araya gelmemesi gerekir ki böyle bir şey mümkün değil. Hiç böyle şeyler hissetmediğini söyleyenlere inanmayın. Hem niye utanıyorsunuz ki tamamen normal. Bir arkadaşım bana abi diyen bir kızla boğaz tutu yaptık dedi. Biraz sıkışıklık vardı ama kız kucağımda gitti geldi. Çok rahatsız oldum. O da terledi. Bir saat utanç dolu bir zevkle gezdik. Burada kızın biraz rahat olduğunu, adamınsa bu işten memnun olduğunu düşünebilirsiniz. Aslında hayatın içinde çoğumuz böyleyiz. Bu da cinselliğin başka bir boyutu.
 
Arada kan bağı olduğu zaman da maalesef şeytan insanların içinde.  Cinsel açlık, fantezinin delirttiği duygular ve tahrik bütün gerekçeleri yok ediyor. Zaten insanların içinde enses fantezi var. Öte yandan bu tür cinsellik belası belli bir dini ya da ahlaki formasyona tabi insanlarımız için de zorluk yaratıyor.Tamam hayatın gerçeği ama ahlak ve ibadetin de günah etkisinden uzak olması gerekiyor. Boşvermiş ya da hoşgörülü olamazlar. Anlayışla karşılamak lazım.
Abdülkadir Güler bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Duyguların karmaşıklığında sürekli tutkusal çatışmalar mevcuttur zaten azdan çoktan...Dile getirilmesi cesaret isteyen ilginç tesbitleriniz vardı Kerim bey dostum.İnsandaki özyapıyı güzel analiz etmişsiniz...Elinize sağlık.

Abbas Oğuz 
 13.04.2015 0:01
Cevap :
Başlık ve konu önemli ama yazının içeriği pek özenli olmadı,hastaydım, aklıma geleni yazdım. Kısaca bu önemli konuyu harcadım.  14.04.2015 20:33
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 6181
Toplam yorum
: 15192
Toplam mesaj
: 283
Ort. okunma sayısı
: 637
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster