Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

14 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Aradım seni her yerde

Aradım seni her yerde, sazların telinde,şarkılarda
Her gördüğümü sen sanırdım, gezdiğim sokaklarda
Bir düş gibiydin, sanki hayal! geldin geçtin rüyalarımda
Bulacağım seni türkülerde, masallarda da olsa.

Alın yazım, kalem olmuş dökülmüş Yıldıznameye
Gücüm yetmedi seni, yürekten deli gibi sevmeye
Özlem ve hasret çöktü gözlerime seni artık görmeye,
Bulacağım seni türkülerde, masallarda da olsa

Bir sevdaya mahkum oldum, özgürlüğüme ömrüm yetmez
Sevdiğim hayallerimde saklı kaldı, beni görmeye gelmez
İçimdeki acılar hiç bitmiyor, satırlara dökülsede hiç dinmez
Bulacağım seni türkülerde, masallarda da olsa.

Ayhan İÇÖZ
 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..