Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Arafta...

Arafta...
 

Gün ve gece arası bir araftaydım. Uyandım...

Böyledir hayat. Bir ince ip üzerindesindir. O ip hırçın bir ata dönüşür de üzerinden atıverir seni. Ya kalkar yeniden tırmanırsın ya da toprak üzerinde yatar kalırsın...

Böyledir zaman. Neşeli çocuk kahkahalarını kumdan bir kaleyi yıkar gibi yıkar. Ya yeniden yaparsın ya da o kumlara bakıp kalırsın...

Böyledir dünya. Yanılsamadır. Siyah beyaz fotoğrafları renkleriyle boyar ve sen hep o siyah beyazı özlersin. Ya renkleri cebinde unutup öze bakarsın ya da o renklerin çiğliğine hayıflanırsın...

Ve böyledir ruhun. Kimi zaman bedenine yapışık sanırsın kimi zaman da kime ve neye ait olduğunu anlayamazsın. Ya onu dikersin bedenine çöle çevirirsin ya da bırakırsın özgürce uçuşsun rüzgarda...

Gün ve gece arası bir araftaydım. Uyandım... Uyandım ve kabul ettim. Bazen öyle bazen böyle...

Fotoğraf: http://hotburrito2.deviantart.com/art/sand-dune-blues-55575636
 
Toplam blog
: 408
: 1090
Kayıt tarihi
: 17.06.06
 
 

Gazetecilik okudum... Ama gazeteciliği sırf yazabilme serüvenine bir adım daha yaklaşabilmek için ok..