Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '08

 
Kategori
Futbol
 

Aragones'li Fenerbahçe

Aragones'li Fenerbahçe
 

Teşekkürler Dedem


Volkan hariç 6 defansif oyuncuyla maç kazanmak mümkün ama o sahada mümkün değil. Defansta R.Carlos, Edu, Lugano, Gökhan Gönül ve onların önünde Selçuk ile Josico. Bunlardan gol bekleyen birileri var mı?

Ben beklemiyorum. Zaten Josico ile Maldonado hatta Selçuk orta sahayı geçmediler. Selçuk yine uğraştı hatta şutta attı ama tek başına ne yapsın. Alex'e baktım. Kaydı kalktı, kaydı kalktı ve oyundan alındı. Guiza zaten verilen paraya değmeyen bir oyuncu olarak ilerde yalnız kaldı. Tek pozisyonu vardı ve oyunu tek kafayla bitirdi. İnsan kaleye bir-iki şut atar. Deivid'i konuşmak bile istemiyorum. Ayağında ki topları ya taça gönderdi ya da rakibe kaptırdı. Onbirden vazgeçip yedek kulübesine baktım. Ali Bilgin, İlhan Parlak, Maldonado, Volkan Babacan, Wederson. Hangisi Avrupa'da gol attı. Ya da kurtarıcı olarak oyuna girebilir. Ali Bilgin, Maldonado ve İlhan kurtarıcı larak oyuna girdi. Maldonad'yu kurtarıcı olarak oyuna girerken hiç düşünmemiştim. Aragones sayesinde bunu da gördük. Ama şu kesin ki İlhan Parlak Guiza'dan daha etkili oynadı. Klas bir kafa vurdu ama üst ağlarda kaldı. Bu kadroyla zaten senin buraya gelmen bile enteresan Fenerbahçe. Niye oynamadılar belki tahmin edebiliyorsunuz. Deivid bir kere ikili mücadeleye girmiyor. Sebep?

Sezon sonunda sözleşme yenileyecek olduğundan sakatlanmadan korkuyor. Aynı şekilde Alex'de öyle. Sakatlanırsa alacağı payı yükseltemeyecek ya da gönderilecek olduğundan oynadılar. Yani bencillik yaptılar. Bencilliğe bir örnek vermemi belki isterseniz pozisyonu anlatayım. Gökhan kanadından bindirdi, içeri girdi ve rakibini çalımladı. Stoperi de çalıma aldı ve içeriye baktı. Alex, Guiza, Uğur içerde ve Alex'e verse % 80 gol. Vermeyip kaleye çekti ve yan ağlara attı topu. Bu pozisyon işte Fenerbahçe'nin ne durumda olduğunu anlatıyor. Ali Bilgin girerken Alex'in çıkması yadırgandı ama bence Aragonse doğru yaptı. Alex'e mesajı yolladı. Sen banko değilsin düzgün oyna mesajını inşaallah Alex anlamıştır. Ama bence bir mesajda Volkan'a gitmesi lazım. Bankoyum diye konsantre olmayıp rahat oynayan Volkan'ın yerin yabancı bir kalecinin gelmesi şart. Josico, Maldonado ikilisinden biri yüzde 100 gidecek. Yerine bence yabancı bir kaleci alınırsa Volkan'ın performansı yükselir. Aynı Aykut gibi. Lugano'ya da değinmek istiyorum. Niye ileriye top göndermiyorsun diye soruyorum. Topu habire Carlos'a atıpta görevden kaçmak niye. Sezon sonunda seninde sözleşmem bitiyor. Acaba gidici misin? Roberto Carlos fena oynamadı ama daha iyi olabilir. Eksik olduğu yer ise tecrübesini arkadaşlarına iletmediği yer. Topa niye sadece Carlos vuruyor (Bir kere de Selçuk vurdu). Alex, Guiza, Uğur insan kaleye bir top atar canım. Fenerbahçe'nin gönderilecek oyuncuları belli olmuş. Ama şunu söylemem lazım ki kaleci, forvet ve ön libero mevkilerine bir oyuncu almasının şart olduğunu düşünüyorum. Volkan'ın çok rahat olduğunu düşünmekle birlikte Josico ve Maldona'nun yetersiz olduğunu ve Guiza' dan başka(Semih'in sakatlığını hesaba katarak) o bölgede iyi oyuncunun bulunmaması (ki Guiza'da yeterli değil) transfere ihtiyacı doğruluyor. Yönetim bu konuları düşünecektir.

Saygılarımla,

Yorumlarınızı ve sorularınızı bekliyorum.

 
Toplam blog
: 46
: 1055
Kayıt tarihi
: 07.10.07
 
 

1992 yılında Erzincan'da Doğdum. Türk Dili ve Edebiyatı mezunuyum. Halk Edebiyatı ilgilendiğim al..