Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '17

 
Kategori
Dünya
 

Arakan'da Aslında Öldüren Kim?

Arakan'da Aslında Öldüren Kim?
 

Arakan'da yaşananlar insanlık dramının ötesinde bir katliyam ve vahşi hayvanların bile birbirlerine yapmayacakları insanlık dışı vahşet!

Budizm çeteleri tarafından insanların kolları bacakları kesiliyor ve yakılıyor!

Fotografta gördüğünüz sadece yaramazlık yapan çocuklara verilen ceza şekli! Gerisini siz düşünün.

Uzun yıllar devam eden soykırımın aslında altında yatan nedenlerine bakıp çözüm şeklinin ne olduğuna bakmak gerekir diye düşünüyorum..

Çeteleri oluşturan güç ve güçler kimlerdir?

Size söyleyeyim arkadaşlar, araştırılsın bakılsın mutlaka Arıkan'da petrol gaz veya benzer yer altı kaynakları mevcuttur.

Amerika örgütlüyordur çeteleri tıpkı Ortadoğu'da İŞID ve mezhepsel örgütleri örgütlediği gibi.

Emperyal ülkelerdeki silah tuccarları petrol tuccarları dolar tuccarları hatta teknoloji tuccarları katliyamı yapıyor Arıkan'da!

Ülkemizden yardım eli uzatılmıştır mağdur insanlara. Çok güzel..

Diğer yandan 10 lira karşılığındaki telefon mesajları ile gönderilmek istenen yardımların yardım bölgesine nasıl ulaşacağı bile bir muamma. Telefon şiirketlerine mesaj ücreti kazandırmaktan başka bir şey değildir bana göre.

Dini telkinlerle mesaj yoluyla yardım isteneceğine uluslararası silah tuccarlarına petrol tuccarlarına karşı çıkılmalıdır diye düşünüyorum.

Birleşmiş Milletlet konuyu ele alsın diyeceğim geliyor ama Birleşmiş Milletler zaten silah petrol tuccarların güdümleriyle hareket etmektedir.

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..