Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '20

 
Kategori
Dostluk
 

Aram açıldı FA’lı ile

              İplenmemek, hele ki kendisini anladığı zannettiği kaderdaşları tarafından oluyorsa bu, çok acı veriyor yüreğe. Bana facebook daki grubumuz da şöyle yazdırdılar sonunda:

KONUŞACAK MISINIZ?

Birisine sataşmaya veya onla tartışmaya her zaman varsınız maşallah. Ama Fa ile ilgili bir şeyler anlatın dediğimde neredeyse hepiniz, dut yemiş bülbül kesiliyorsunuz. Yazdıklarımın bir faydası olmadığına mı inanıyorsunuz? Ya oluyorsa? Ama ben unutuyorum sizleri, Falılar bencildir ve sorumluluk kabul etmez değil mi, taşın altına kimse elini koymaz. Bana boşa kürek çekiyorsun diyenlere, ben diyorum ki boş durmak yerine hiç değilse kürek çekiyorum. Sizlere inanıp, güvenip bir yazı dizisi hazırlamaya başladım, ama 6-7 kişi harici herkes suskun.

Tebrikler, hepinize gönül koyuyorum.”

              Sırf kamuoyunda az da olsa bir FA farkındalığı yaratabilmek adına, Fa ile ilgili, Falıların ne dedikleri hakkında bir yazı dizisi hazırlayım dedim. Beni mahcup ettiniz, bir Falı olarak sizlere güvenmiştim. Bunu başarabilmek için sizlerden yazı istedim, zannettim ki posta kutum sizlerden gelecek mesajlar ile dolup, taşacak sandım.

              Defalarca size rica ettim, ama çok laftan anlamaz çıktınız be arkadaşlar. Sizler bu kadar konuya duyarsız kalırsanız, başkalarının sizlere duyarlı davranmasını nasıl bekleyeceksiniz utanmadan.

              Maalesef ki ailem haklıymış. Bana, Fa ile kafayı bozmuşsun, bırak bu manyak Falılar ile uğraşmayı falan dediler. Hepimiz için bir şeyler yapmayı denedim, boyumun ölçüsünü aldım ne yazık ki.

             Bana inanıp, güvenen ve yazılarıyla destekleyen arkadaşlara çok müteşekkirim, huzurunuzda tekrardan teşekkür ediyorum kendilerine. Kurunun yanında yaş da yandı oldu, yazmayı düşündüğüm çok güzel fikirlerim vardı oysa, bundan sonra yalvarsanız da, sizin için kalem oynatacağımı, daha doğrusu klavyeye basacağımı hiç zannetmiyorum sevgili Falılar.

 
Toplam blog
: 109
: 78
Kayıt tarihi
: 19.04.18
 
 

1980 Adana doğumluyum. 13 yaşında friedreich ataksisi hastası olduğum ortaya çıktı. İlköğrenimi A..