Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Arama

Arama
 

Geçerken uğrayıver cinayet mahaline
Cesedim orda benim kabristansa arama
Yaban bir çiçek adı dolanırsa diline
Dağ yamaçlarına bak gülistanda arama

Gecenin bir yarısı ak düşerse saçına
Hüznünün sebebini kimse söylemez sana
Hak ile itiraf et hak verme her suçuna
Vicdanına nazar et dört bir yanda arama

Hançer vurduğun yerden çek kokumu içine
Söyle kaç para biçtin canımın kıymatine
Al, kanlı gömleğimi kokla gül niyetine
Kıymetim canındadır beni kanda arama

Süsle masallarını yalana yalan ekle
Kolaylar senin olsun zoru sırtıma yükle
Var git köşkünde otur yarini orda bekle
Ben başka alemdeyim bu cihanda arama

Söze sığmaz meramım aldırma sözlerime
Yere düşen ne varsa topla doldur yerime
Bir gün karşılaşırak derin bak gözlerime
Ahımın dili gözdür sen lisanda arama.

AYNACI
 


 

 

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..