Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Aramak

Aramak
 

Hasretin şose boyu


Seni aradım bu gün,

Yalnızca seni.

Issız şose boylarında,

Kuş uçmaz kervan geçmez yalnızlığımda.

Toprak yolların başında,

sonunda, seni aradım.

Seni aradım!

Martıların kanat çırpınışlarında,

Balıkların özgürlük çığlıklarında.

Dağda zeytin ağaçlarının,

Ovada, çapa yapan ırgatların arasında.

Seni aradım! papatyanın falında,

Gelinciğin kırmızısında.

Çiçeklerin balözünde,

Arıların tozlu ayaklarında ,

Aradı gözlerim seni.

Seni aradım!

İslim teyyarelerinin izinde,

Sensiz geçen otobüs koltuklarında.

Ve telefonun tel ötesinde.

Seni aradım!

Geçmişte, gelecekte.

Yerde, gökte.

Seni aradım dünyamda.

Seni kahrolası yalnızlığımda

Kör karanlığımda,

Gün yüzünde, ayın güzelliğinde aradım.

Seni kalbimde buldum.

Bende bir gül idin,

Hem nazlı, hem nadide.

Öptüm Gülü koklayarak.

Ama,

Bir varmış, şimdi yok.

Kayıverdin ellerimden,

Beni sensiz bırakarak.

Sana muhtaçlığımın tam ortasında!

Delikanlı
18.04.2002 01.27

 
Toplam blog
: 50
: 1009
Kayıt tarihi
: 03.04.08
 
 

Ben Delikanlı Aksaray ili Balcı Kasabasında hayli zaman önce doğup, ilk ve dahi orta okulu burada, ..