Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '15

 
Kategori
İlişkiler
 

ARAMIZDA ÖYLE BİR ENGEL VAR Kİ

“28 yaşında genç bir kadınım, eşimle birbirimizi severek evlendik. İlk zamanlar her şey harikaydı.

Ama aramızda şimdi öyle bir engel var ki ne yapacağımı bilemiyorum.

Ancak son bir yıldan bu yana hayatım tamamen değişti. Eşim artık benden çok bilgisayarıyla yaşıyor.

Yemek yerken, film izlerken, arabayla giderken (arabayı ben kullanıyorken) eşim sürekli bilgisayar veya cep telefonunda bilgisayar oyunları oynuyor.

Tüm hayatı sadece bundan ibaret… Annemler geldiğinde bile yemeğe zorla geliyor.

Aylardır ayrı odalarda kalıyoruz. Bu konuyu ne zaman açmaya kalksam, sert bir tepkiyle karşılaşıyorum.

Bana ‘Daha ne istiyorsun, lüks bir evde yaşıyorsun, istediğin kadar para veriyorum. Derdin ne?’ diyor.

Oysa ben eşimle lüks bir evde oturmak için evlenmedim. Eşime olan sevgim nedeniyle evlendim. Ama bunları ona anlatamıyorum. Bana bir çare bulun.”

***

Değerli okurum anlattıklarınız gerçekten çok önemli. Bu durum ne yazık ki görünenden çok daha yaygın… Bütün zamanını bilgisayar başında geçirenler var.

Doğru olanı eşinizle açık açık konuşmanızdır.

Bu sorunu tek başına başaramazsa bir uzmandan yardım alacak. Eşinizin, “Ben böyleyim, kabul edersen,” deme hakkı yoktur.

Evlilik hayatı el ele her yanıyla paylaşmak demektir. Bir kadını eşiyle aynı evde pansiyoner olarak yaşamayı haklı gösterecek hiçbir gerekçe olamaz.

Evlilikte tek kişilik mutluluklar kabul edilemez. Kesin, açık ve net konuşun, sonuç alacağınızı umut ediyorum.

***

Mutluluk ve sağlık dileklerimle…

Cengiz Hortoğlu

 hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..