Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '09

 
Kategori
Müzik
 

Aramızdaki Sessiz Çığlık

Aramızdaki Sessiz Çığlık
 

Yüksel Selen


Ramazan-ı Şerifte iki gündür suyumu kesmişlerdi.
Bu gece de elektrik kesildi bilgisayar başındayken.
Sinirim bozulmasın diye, laptopumdan bir müzik dinlemek istedim.
Birkaç kaydım varmış. Birine tıkladım, Yüksel Selen hanım çıktı.

Ortalama yarım saat elektriksiz kaldığım sürede, Yüksel hanımın şarkılarını defalarca dinledim.

Karanlıkta insan, sözleri ve sesi daha iyi duyumsuyor.

Yüksel hanım bana iki sesi hatırlatıyor. Biri Behiye abla, diğerini bulamıyorum.

"Sitem edip durma, giderim burdan
Artık rüyalarda görürsün beni
Artık resimlerde görürsün beni
Üzgünüm diyerek tavır takınma
Artık gözyaşında bulursun beni!"

Yüksel Selen hanımın bana E.postayla yolladığı 3 özgün şarkı var. İnşaalah taksit taksit bütün albümü ele geçiririm.

Bu kadar hokkabaz varken bizim "Sessiz Çığlık"ın çığlıkları nasıl duyulmuyor?

5000 üyemizden kaçının Yüksel hanımefendinin sesinden haberi var?

Televizyoncu şarlatanları uyuyor mu?
Şaşıyorum!

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..