Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '11

 
Kategori
Blog
 

Aramızdan ayrılanlar....

Aramızdan ayrılanlar....
 

Blogda sanal da olsa tanıdığım birinin hayatını kaybettiğini öğrenince içimden başka konularda blog yazmak gelmiyor. Mizahi konusu ağır basan bir yazı göndermek için klavye başına oturduğumda Turgut Erbek'in vefatını öğrenince başka konuda yazı yazdığım takdirde o kişiye sanki saygısızlık yapacakmış gibi bir duygu hissettim. Bu nedenle Turgut Erbek ve blogda aramızdan ayrılan diğer blog yazarlarını anacak bir yazı yazmayı tercih ettim.

Vefatını öğrenince Kuşkayası Turgut Erbek'in sayfasındaki son yazı daha doğrusu şiir dikkatimi çekti.

24.05.2010 tarihinde blogda yazdığı son şiirin ilk dörtlüğü şöyle:

Çevremde dolanıp durma Azrail,

Yaşamdan payımı almadan gitmem,

İster bekle, istersen listeden sil,

Beynimdekileri yazmadan gitmem.


Turgut Erbek 23.05.10 Saat. 02.15

Tam 8 ay önce yazmış bu son yazısını. Bu 8 ay içersinde beynindekileri yazıp yazmadığını bilemeyiz ama yazmış oldukları bir çok kişinin gönüllerinde yerini çoktan aldı bile...İmzalayıp bana gönderdiği kitabına bakıyorum. Oradaki tarih 25.01.10...Tam bir yıl önce....

Bugüne kadar Milliyet Blog yazarlarından bildiğimiz kadarıyla 6 kişi aramızdan ayrılmış. Ama kendi başına yazı yazıp, diğer blog yazarlarıyla iletişimde bulunmayan ve hayatını kaybetmiş olanlar varsa pek tabii olarak biz onları bilemeyiz.

Mesela Blog yazarlarından ilk kayıp haberini aldığımız rahmetli İlker Konan arkadaşımız son yazısında ne yazmış?

"On yıl yaşamak için kaç para verirsiniz?" başlıklı yazısının son cümlesi şöyle bitiyor.

Size öleceğinizi bildiğiniz anda on yıl daha yaşama hakkı satılsa kaç para verirdiniz?

Bu blogu yazdıktan kısa bir müddet sonra kendisi hayata veda etmiş.

Aramızdan ayrılan başka bir blog yazarımız olan rahmetli Diyojen'in son blogundaki son cümleleri ise şöyle:

"Nereye gidiyoruz" dedi çocuk.

"Ait olduğumuz yere..."


Blog yazarlarımızdan rahmetli Narçiçeği ise "İki gün sonra doğum günüm" başlıklı yazısının son bölümünü şöyle bitirmiş:

Yapmak istediğim çok şey vardı. Emekli olunca yapmak üzere ertelediğim. Kendim için yapabileceğim çok şey.

Yapabilecek miyim? Bilmiyorum.

Koskoca bir elli yıl yapmamışım da...

Game over demeden

kimbilir...belki....


Yine blog yazarlarımızdan Rahmetli Mustafa Mumcu "Aykut Oray'ı kaybettik" başlıklı yazısında.

Medyadan birçok kişinin kalp krizinden vefat ettiğini haber alıyorum, sıra bana ne zaman gelecek düşüncesine takılıyorum bazen....

sözleriyle ölüm düşüncesini aklından çıkaramadığını yazmış.

Bu satırlar yazarlarımızın içlerine mi doğmuş bilinmez ama.........

....bildiğimiz tek şey birgün hepimizin ebedi yolculuğa çıkacağıdır. Cenazelerde tabutun üzerinde yeşil bir örtü vardır. Orada Ankebut suresinin 57. maddesi yazar. Her canlı ölümü tadacaktır. Sonra bize döndürüleceksiniz. der

Bugüne kadar hayatlarını kaybeden blog yazarları İlker Konan, Mümtaz Onal, Mustafa Mumcu, Diyojen, Narçiçeği ve Kuşkayası (Turgut Erbek) e Allah'tan rahmet diliyorum. Mekanları cennet olsun....

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..