Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '09

 
Kategori
Futbol
 

Aranızda Fenerbahçeli var mı?

Aranızda Fenerbahçeli var mı?
 

Yukarıdaki resimde Fenerbahçeli var mı?


Ağır mı oldu acaba bu soru? Yoksa iki farklı resim koyup aradaki yedi farkı mı sormalıydım?

Yok be az bile bence, sizce?

Gençlerbirliği maçı bitti çevirdim yayıncı kuruluşun telefonunu kimlik doğrulayıcı birkaç işlemden sonra hattın diğer ucundaki bayana artık maçları seyretmek istemediğimi söyledim. Doğal olarak sordu bir şikayetiniz mi var diye, yok dedim kendisine hizmetle ilgili sorun yok ama bu takım bana kalp krizi geçirtecek."Böyle topmu oynanır hanımefendi az önce maç bitti yine yenildiler bunlar, ben ne diye izleyim bu takımın maçlarını" dedim. Bayan sonuna kadar dinledi ve sakin bir ifadeyle "anlıyorum" dedi.Kapattık...

Şimdi yukarıdaki resme bakın lütfen hasbel kader bu blogu okuyan misafirlerim. İçlerinde FENERBAHÇE TARAFTARI olan biri varmı sizce? Bence yok, peki nasıl oluyor da bu adamlar Fenerbahçe Kulübünün şu andaki resmi yöneticileri konumundadır? İnanın bu soruya aldırmıyorlar bile.

Takım geçen hafta yedi attı peki ne oldu? hepimiz uyuduk.Şimdi bahane şu mu olacak; 19 Mayıs Stadyumunun çimleri "suni" o yüzden bu sonuç ortaya çıktı. Evet sahanın çimleri suni ve bizim Fenerbahçe forması giyen (Fenerbahçe'li demiyorum, zira bence değiller) futbolcuların "ruhsuzluklarını" tetikledi, sahanın suni çimleri. Gençlerbirliği takımının futbolcuları farklı bir sahada oynuyordu sanki...

Neyse haftalık maç kritiği yapmanın yeri değil burası, zaten ortada biz FENERBAHÇE'lilerin "hep destek tam destek" peşinden koşacağı bir futbol takımı ruhu da yok artık, onun yerine cebine fazla para konmuş futbolcu güruhu var...
Haftada bir kez cuma namazını müteakiben bizim yukarıdaki fotoğrafta yer alan iki zat basının ve taraftarın sorularını cevaplayacakmış. Bu hafta bu zatlardan biri incileri döktürmüş. Demiş ki; "Efendim zamanında Joachim LÖW ve Guus HİDDİNK e de sabretmedik ama şuanda nerelerde oldukları belli.." Allahım, sen bana sabır ver diyebiliyorum ancak. Yahu sizi hayatınızda görmediğiniz Şampiyonlar Ligi çeyrek finale kadar götüren adamın nesine sabredemediniz? Yahu sabretmek elzemdi de o Zico ya değil de Aragones'e niye sabrediyorsunuz? Benim aklım almıyor artık.
Böyle işte dostlar; kral yhıldırım azizin, krallığına sabretme döneminden geçiyoruz.
Sabır, sabır, sabır...

 

 
Toplam blog
: 59
: 459
Kayıt tarihi
: 21.01.09
 
 

23.11.1977 doğumluyum, nüfus kağıdımdan belli olur memur çocuğuyum. Aslen Erzurumluyum. Evliyim iki ..