Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Arap dudağı

Arap dudağı
 

Bütün blog yazan-okuyan arkadaşlara güzel, mutlu , sağlıklı pazarlar diliyorum. Ben mutlu muyum? hayır, nasıl mutlu olayım bir tarafta daha iyi olma çabası, çocukların okulları, kızım'ın iş arayışları ve hele hele ülkemin içinden çıkılamaz politikası nerde kaldı mutluluk!!. Bunlarda geçer diyorum (ümit ediyorum en az zararla atlatalım) politikacılar politika yapıyor, zamanında verdikleri sözleri tutmak adına , tabii onların oyları ile geldiler buralara , binlerce başı kapalı tarafından dilekçe yağmuru ok gibi gelmekte, nasıl çıkacaklar bakalım bu işin içinden , (afganistan ve iran gerçeğini görmezlikten gelmeden) ibadette gizli kabahatte (kimseye zarar vermeyen) gizli olmalı, başını kapatınca daha mı fazla müslüman oluyorsun diye sorarım. Ben çok şükür müslümanım ama başımı kapatma hele kocaman eşarplarla sarmayı hiç düşünmedim, saran sarsın ama bunu siyaset malzemesi yapınca, inanç ikinci planda kalmıyor mu? Uzun pardesüler merdivenlerden inerken yerleri temizliyor, nerde kaldı ibadet temizlikse....İbadet ruh ve beden temizliği değil midir? .Toplum olarak Atatürk ilke ve inkilapları ışığında gerçeği görmeye çalışmalıyız, özellikle gençler çok iyi düşünmeli.okumalı ve ne istediklerini çok iyi analiz etmeliler.

Böyle olmasını dileyerek, kısa bir zaman aralığı da olsa tatil gününün keyfine varmak adına size güzel bir pasta tarifi vereyim. Ben yaptım şuanda fırında pişmekte, lütfen sizde yapın ağzınız tatlansın Malzemeler; -1.5 su bardağı süt, -1 su bardağı sıvıyağ, -3 yemek kaşığı kakao, -2 su bardağı şeker mikserde 10 dakika çırpılır ve 1 su bardağı ayrılır, kalan karışımın üzerine- 4 yumurta ekleyin ve 10 dakika tekrar çırpın sonra, üzerine- 3 su bardağı un, -1 paket kabartma tozu ekleyelim ve karıştıralım yağlayıp unladığımız kek kalıbına (30 cm çapında olmalı) boşaltalım. ısınmış fırında (180 drc) 40 dk pişirelim.Fırından alınca soğumadan ayırdığımız 1 su bardağı kakao karışımını pişen kekimizin üzerine dökelim (her tarafına eşit olarak) hindistan cevizi ile süsleyelim.Benim kekimden güzel kokular gelmeye başladı 10 dk sonra hazır!! sizde yaparsanız afiyet olsun, iyi pazarlar.

 
Toplam blog
: 10
: 2078
Kayıt tarihi
: 07.11.07
 
 

1976 lise mezunu emekli ev hanımıyım. Evli ve 3 çocuk annesiyim. Gayrımenkul danışmanlığı yapmaktayı..