Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Ararat'ım ben

Nice kervanlar konakladı sinemde,

Hanlar, sultanlar, saltanatlar…

Yiğitler sevdasını haykırdı yüreğimde,

Aşklar, Destanlar, masallar diyarıyım.

Ben Ararat’ım


Selam salmışım dostuma,

Ağıtlar yükselir yüreğinde ardım sıra,

İz düşümü beynime…

Kor ateşlerde yaktılar sevdamı,

Od düşüverdi bedenime…

Düşünce zan, prangalar vurulsa da dilime,

Ben Araratım…


Bağrımdan çıkardım mem u zinler birde bekolar,

Vurdukça sinemden yükselir arşa, dinmeyen feryatlar

Beş bin metreden fırtınaya inat yetiştirdim kar çiçeğimi.

Kimbilir daha kaç asır deşecekler yüreğimi, tınmam.

Ben Ararat’ım...


Kısıldı ses, dil peltek, sevda suskun,

Haykıramadım sevdiğimi.

Tenimde kıvılcım, kamçılar şaşkın, ben şaşkın.

Kelimeler yetersiz, düşüncenin hiç olduğu bir an.

Düşünceden öte yaşamak zan

TEK BİR KABEM İNSAN


Kimseye anlatamadım …


Ben Ararat’ım…

KOÇAK

09.12.2007

 
Toplam blog
: 59
: 646
Kayıt tarihi
: 14.06.08
 
 

Okumanın yaşı yok demiş atalarımız. Zamanımın uyku hariç tamamına yakını okumakla geçiyor. Okumakla ..