Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Arayış

Arayış
 

Okyanuslar ötesi fırtınalı göllerden geliyorum
Yorgun, aç ve susuzum birşeylere
Böyle ihtiraslı kalmak istemiyorum bunlara ölesiye
Sıcak bir el, ılık bir nefes, ışıltılı bir bakış
Her bakıştığımızda heyecan, her espride gülüş ve dokunuşta ihtiras
Bu, sadece sığınacağım limana olmalı has...

Fırtınalı göllere beni yordukları için öfkem yok asla
Acılarla mayalayıp yoğurdular beni
Ve ben seni
Ruhundan bedenine doğru tanıyıp sevmek istiyorum
İnsanın kıblesi tek olmalı, bunu biliyorum
Ve son kıblem olmanı Allahtan diliyorum...

 
Toplam blog
: 119
: 629
Kayıt tarihi
: 01.10.08
 
 

Eğitimci- Gazeteci-Yazar İlköğrenimini Emirdağ'da, ortaöğrenimini Bolvadin, Eskişehir, Afyon'da..