Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Arayış

Arayış
 

<ı>Ömrüm ele avuca sığmayan şeydi, kayıp gidiyordu avuçlarımın arasında… Bazen neresinden tutacağımı bilemediğim, elimi yakan ateşti... Benimle birlikte biçim ve ruh değiştiren... Ne dersem, nasıl bakarsam ve duyarsam, öylece benimle aynı şeyi paylaşıyordu... Aynısından hissediyorduk... Tek farkımız vardı... Ben onu yaşıyor, düşünüyordum... O herkesi yaşatıyordu... Sonrası boşluk… Elimi uzattığımda yakaladığım boşluk benim her şeyim... Ya da hiçbir şeyim... Her şeyim ve hiçbir şeyim... Var aynı zamanda yok... Bu benim hissedişim... Ah öksüz ruhum... Gidip dönmek istemeyişlerim... Yakalanmaktan korktuğum hüzün bulutları, duygu yağmurları... Fırtınasından korkup kaçtığım... Saklayıp sarmaladığım bazen… Acı çeken, İçsel parçalanışım… Artık usandım hissetmekten... Hem de en derinden hissetmekten... Anlatılmaz bir farkındalıkla... Ve algılayışla... Duman oldum şimdi ben yanan bir kentin ortasında... Sadece bir duman... İşte o boşlukta kendinden kaçmak isteyen bir duman…

Kayıp bir zaman diliminde

Zamanın içinde zamansız bir yolcuyum

Hep kayıp zamanların peşine düşerim

Oysa yitirdim zamanımı çoktan

Yine zamansız çıktım yollara

Aradığım nedir kayıp zamanlarda

Belki zamanında açmış bir Gül

Belki de sadece aşk

 
Toplam blog
: 137
: 1141
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

Aklımda sevdiğim şairlerden mısralarla yürüyorum. Yürümeyi unutmuş ve yeniden öğrenen bir çocuk gibi..