Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Arayış

Arayış
 

...


Ah be çocuk!..
Senin de benim gibi
Ellerin ceplerinde mi
Yürürken...

Ellerinde ne var

Gizlediğin...

Bir elimde yüreğim

Herkesten gizlediğim...
Diğerinde gözlerim
İkisi de senin...

Gözlerinde ne var

Bize değin...

Bir gözümde hasretin

Herkesten gizlediğim...
Diğerinde gözlerin
İkisi de senin...

Yüreğinde ne var

Özlediğin...
Her gece rüyalarına girip de
Bilmediğim...

Çıkar, aç ellerini

Koy yerine yüreğini
Sil gözlerini üzerine
Ellerim dokunduğun yerde...

Uzundur yalnızsan

Gecedir ve hava serin
Sıklaşan adımlarında
Yürüdüğün yollar benim...

Döndüm, yüreğin yüreğime

Nefesin sarıldı nefesime
Yokluğun kollarında
Kaybolduğum yerler senin…

 
Toplam blog
: 16
: 413
Kayıt tarihi
: 15.10.10
 
 

Ege Üniversitesi Psikoloji 84 mezunuyum. Bir süre cezaevi psikoloğu olarak çalıştım, özel bir eğitim..