Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Arazide arâz...

Arazide arâz...
 

Dün ve bugün arazideydim, yorgunluktan paspas gibi oldum. Ne demekse.

Dün ve bugün, büyükpatronun ;

__Ağaçları tekmelemesini

__Yerdeki çamurları mıncıklayıp sonrada saçlarını toplamasını

__Tali yoldan 90 km hızla güm diye ana yola çıkıp, ana yoldan normal hızında seyreden bir aracın önünde saksağan gibi kaldığımızı. Sonra adamın bize eliyle ''n'oluyor ya'' gibi bir işaret yapınca onun peşine düşüp , büyük patronun sokaklarda adam kovalamasını

__Gökyüzüne baka baka arazide yürürken (yukarı bir müşkülünü arz ediyordu herhalde) 1 saat önce açtırdığımız muayene çukuruna langırt diye düşmesini , ordan asla çıkmamasını ve avaz avaz bağırmasını , benim bu noktada artık dayanamayıp sırt çantamdan 1 adet sakinleştirici içmemi , insanların bana önce bravo ne sabırlı diye bakmasını.Sonrada vazgeçip ''ne bu ya sinirlerinimi aldırmış yoksa sığır ödümü yemiş ''gibi bakmasını

__Büyük patronun hala çukurda olmasını, mimarın, arsa sahibinin ve arsa sahibinin bilumum komşularının ve dahi tümmmm mahalle sakini ve çoluk çombalağının ısrarı ve yardım önerisini reddetmesini vede doğduğundan bugüne kadar geçen yaşamını ilk defa o çukurda yüksek sesle sorgulamasını..

__Benim işi tek başıma bitirmek zorunda kalmamı

__Hala çukurda olan büyükpatronun başına gittğimde , bana cehennem zebanisiymişim gibi bakmasını

__Mimarın bana ''şimdi ne yapacağız '' diye sorması karşılığında , işçilere dönüp ''kapatın çukuru gidiyoruz'' dememi...

__Ve büyükpatronun 100 kilosuyla hiç yardım almadan zınk diye çukurdan çıkmasını saymazsak, verimli iki gündü , yorulduk ama biriken işler eridi derim....

 
Toplam blog
: 12
: 1331
Kayıt tarihi
: 25.05.07
 
 

Evvel zaman içinde, Doğan Kardeşle başladı yazmam, okumam. kimler hatırlar şimdi bu dergiyi... Sanki..