Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '12

 
Kategori
İnternet
 

Arda İnal Web Sitesi 'ne hepinizi bekliyoruz.

Arda İnal Web Sitesi 'ne hepinizi bekliyoruz.
 

Evet sevgili arkadaşlarım, bilmeyenler için söyleyeyim. Ben uzun yıllardır edebiyatla ilgileniyorum. 2009 yılında Savaş Yayınları ile yayımlanan "Yitik Aşk'a Şiirler" isimli şiir kitabımın ardından şimdi de "Umut" ve "Sebatkâr" isimli öykü ve şiir kitaplarım yayına ve okurla buluşmaya hazır durumdalar.

Bundan sonra beni arayan ve bana ulaşmaya çalışanların daha kolay ve tek elden ulaşabilmesi için hazırlatmış olduğumuz http://www.ardainal.net  Arda İNAL Kişisel Web Sitesi'ne hepinizi bekliyorum. Bundan sonra yazdığım blog yazıları burada, MB 'da olduğu gibi sitemizde de yayımlayacağız. Yine aynı şekilde benimle ve edebiyat dünyasıyla ilgili haberleri de buradan takip edebilirsiniz.

Sevgilerimle.

Arda İNAL

 
Toplam blog
: 19
: 3431
Kayıt tarihi
: 30.08.09
 
 

"Baba, koca, yazar, hukukçu, piposever, felsefî bir şövalye ama en çok... alelade bir adam." "Fat..