Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '09

 
Kategori
Futbol
 

Arda topu at!

Arda topu at!
 

Galatasaraylı bloglarım iyi reyting yapıyor!

Millet (Galatasaray Milleti!) başarıya susamış! Yakın komşusu yetişti imdadına dün gece!

Maçı seyretmedim! Bekliyordum bu sonucu! Hatta oğluma maç kaç kaç bitti diye sorup da 3-0 baba deyince sormadım daha kim kazandı diye!

Bana ne!

Madem öyle niye Galatasaray'la ilgili blog yazıyorsun o zaman diye sorana da “sana ne” derim!

Dedim ya reyting için diye!

Galatasaray, üniversitesi olan bir takım! Oğlum, ÖSS sonuçları gelince bir niyet etmişti tercihte bulunmaya!

“Oğlum! “Dedim. “Hani işine karışmak gibi olmasın ama ben seni bugünler için mi yetiştirdim? Balcı sülalesinde bir tane ilaçlık arasan Galatasaraylı bulamazsın, sen tutmuş üniversitesine gideceksin. Diyelim gittin ; ne öğreneceksin orada? Arda topu at! Arda topu tut! Arda ip atla! Uyu Arda uyu!”

“Doğru diyorsun baba! “Dedi oğlum!

Akıllı çocuk!

Fener maçına kadar Galatasaraylı yazılarıma devam edeceğim!

Sonra havası söner nasılsa!

Kimse okumaz!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..