Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '15

 
Kategori
Magazin
 

Arda Turan Sinem Kobal aşkı

Arda Turan Sinem Kobal aşkı
 

derdi bizi gerdi


 

Kadın bitirirse biter

Aklınıza yazın...

 

"Üzerimde emeği geçen herkes benim için değerlidir. Buna Sinem de dahil.

Kimin daha fazla, kimin daha az hata yaptığını konuşmak gereksiz olur.

Evlilik planları yaparken ayrılma kararı aldık.

Demek ki bitmesi daha hayırlıymış.

Ama ben bazı şeyleri kabul edebilen bir adam değilim.

Sinem başka bir erkekle görüştüğü an benim için her şey bitmiştir.

Bundan sonra tek arzum, Sinem’in mutlu olmasıdır.” (kendi söylemi alıntı) 

 

Erkeklerin böylesi söylemlerine hasta oluyorum

bıdı bıdı bıdı

ehum ehum ehummm

Anam mmbaşka erkekekek

OOOooooooo

Kabullenemem

Hadi leynnnnn

Bu durum bir mesaja bakar...

Atan olursa tabüüüü;)))

 

"Benim özel hayatım ile ilgili susma tercihim kişilere söz hakkı vermemeli ama ne yazık ki üzerine hala konuşuluyor.

Benim için bu ilişki 1,5 yıl önce bitmiştir.

Biten ilişkinin ardından ben suskunluğumu koruyup, yaşananlara ne olursa olsun saygı duysam da hala konuşulması, bu tarz haberlerle uyanmak, hayatımın sorgulanır halde olması beni oldukça rahatısz etmektedir.

Lütfen biraz saygı" (kendi beyanı instagram alıntı)

 

Eeeeeee...

Bu durumda ne demeli

Klasik seyir

Tekerrür

Hep aynı

Hadi tatlım geçmiş olsun

Yol uzun

Gelen geçer konar göçer

Muccckkkk;))))

 

Arda'ya not: kalbini dinle kasma gurur mürur yapma yaş uzun ömür varsa aşk sürer,))

Sinem'e not: gelene kapını aç geldiyse istiyordur ve yaşamak güzeldir yeniye kapılama;))

Bana not: hahahah ilişki uzmanı oldun hangi saça hangi tarak beybi kel merhem unutma!!

Sana not: Zaman geçiyor, kıymetini bil triplere girme gerek yok üzülürsün;))

Size not. Hadi basın gidin...

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..