Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '18

 
Kategori
Futbol
 

Arda Turan ve Cenk Tosun

Arda Turan ve Cenk Tosun
 

Cenk Tosun.
Yıllar evvel çekilen Tosun Paşa filminde ''Hakiki Tosun Paşa benim'' diye bir sahne vardı.
Sahte Tosun Paşa ile ortalık karışıyordu. Gerçek Tosun Paşa ortaya çıkıp herşeye el koyuyordu.
Bir de Seferoğulları ve Tellioğulları arasında kıyasıya bir çekişme vardı. İlginç benzerlik olacak ki Fenerbahçe ve Galatasaraya karşı Tosun Paşa fırtınası esti. Bu fırtına boran oldu, şampiyonlar liginde kendini gösterdi. Ben umuyorum ki Cenk Tosun, bana göre ''Hakiki Tosun Paşa'' avrupada ses getirmeye devam edecektir. Gaziantepsporda oynarken bile bir yıldız olduğunu görüyor ve biliyordum. Attığı klas goller ve çabukluğu fark yaratıyor. Son yıllarda Burak Yılmaz'dan sonra yerli ve milli golcü eksikliğimizi tamamladı. Cenk Tosun, Trabzonsporlu Yusuf Yazıcı ile beraber ligin ilk yarısında, bence en çok parlayan milli iki yıldızdan birisidir. Yusuf Yazıcı da bu şekilde hırsı ve azmi devam ederse çok daha iyi yerlere gelecektir. 

Gönül isterdi ki dünya kupasında bu yıldızlar boy göstersin. Olmadı. Fakat dünyanın sonu değil. Gelecek kupalara katılmak zorundayız. Ayrıca kulüpler düzeyinde avrupada başarıyı yakalamak zorundayız. Avrupada oynayan milli oyuncularımız da sahnede kendilerine özel ve güzel yerler bulacaktır. 

Cenk Tosun'un gitmesinden sonra bana göre Beşiktaş ivedilikle yerine golcü transferi yapmak zorunda. Bunun kim olacağına Şenol Güneş ve yönetim karar verecektir. Demba Ba yada başkası olabilir. Fakat şampiyonlar liginde bu sene ''o sene'' olmalıdır. Koyu bir Fenerbahçeli olarak avrupada Beşiktaşımıza başarılar diliyorum.

Arda Turan.
Kim ne derse desin, bana göre Türk futbolunun son 10 yılındaki en büyük futbolcusudur. Arda Turan'a hepimiz kızabiliriz. Hepimiz eleştirebiliriz. Ancak bu onun Atletico Madridte efsane başarılarını ve gösterdiği performansla Barcelonada oynaması gerçeğini değiştirmez. Hepimiz Arda Turan'ın Barcelonada başarılı ve kalıcı olmasını isterdik. Ancak ultra-super yıldızlardan oluşan kadroda maalesef Arda Turan kadro dışında kaldı. Fakat biz bu konuda Arda Turan'a haksızlık yapmamalıyız. Arda Turan milli takımda istenilen oyunu oynayamaması ve magazin haberlerinde sıkça boy göstermesi konusunda eleştirilebilir. Ancak oynamayan bir oyuncunun futbolunu eleştirmek bana göre haksızlıktır. Arda Turan oynamadan sezonu tamamlamamalı. Eğer böyle bir durum varsa acil olarak kendisine kulüp bulmasını tavsiye ederim. Kendisinden beklenen yedek kulübesinde oturması değil, tekrardan golleri ve asistleriyle ve de kendine has top sürüşü, adam geçişiyle sahalara dönmesidir.

Arda Turan büyük oyuncudur. Sahip çıkmak zorundayız. Ancak en büyük desteği Arda Turan kendisine vermek zorundadır. Bence psikolojik destek yada mental destek almalıdır. Belki de alıyordur, ben bilmiyorum. Fakat oynamadığı her maç kendisi ve kariyeri için büyük kayıptır. Arda Turan büyük yıldızdır. Cenk Tosun ise yıldız ve büyük yıldız olmaya adaydır. Belki ileride Arda Turandan daha başarılı olabilir. Ancak bugün formda ve oynayan Cenk Tosun için yapılan güzel dilekler ve destek Arda Turan için de yapılmalıdır. Kazanan Türk futbolu ve tüm futbolseverler olacaktır.

Sevgi ve Selamlarımla,

Can DEMİRCAN 

 
Toplam blog
: 23
: 295
Kayıt tarihi
: 22.12.17
 
 

Şair, şiir heveslisi. Dans ve latin tutkulu. Müziksever, sanatyaşar. Tarihten ders almaya çalışan..