Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

16 Ocak '11

 
Kategori
Güncel
 

Arena Açılışı Ayıpla Kapandı!...

Arena Açılışı Ayıpla Kapandı!...
 

Arena'nın Açılışına Gölge Düştü!...


Bu akşam Türk Telekom Arena'nın açılışını bütün Galatasaraylılar gibi, ben de Tv.dan büyük bir coşkuyla izliyordum.
O da ne?

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın, açılışı için geldiği Türk Telekom Arena Stadyumu'nda bazı taraftarların ıslıklı protestoları yüzünden stadı erken terk ettiğini öğreniyorum..

Ben bugüne dair, ileride güzel bir anı olarak hatırlıyacağımız bir şeyler yazmayı düşünürken oldu mu ya şimdi bu?

Öncelikle şunu söylüyorum; Başbakan Recep Tayyip Erdoğan da dahil, Stadyum'a gelen herkes Galatasaray'ın misafiriydi.
Bunu nasıl düşünemezler?
Kim olursa olsun, kime yaparsa yapsın, yapılan bu davranış saygısızlıktan başka bir şey değildir..
Çok büyük ayıp edilmiştir..
Galatasaray camiasının yüzü yere eğdirilmiştir..
Sayın Başbakanın, ister seçim yatırımı deyin, ister ne derseniz deyin, bu stad da emeği vardır.
Bırakınız bir Galatasaray'lı, bir Türk olarak Hollanda'nın Ajax takımı karşısında kendi Başbakanımızı kendimiz yuhaladığımız için çok utandım..
Çok üzüldüm..
Olacak şey değil.
Galatasaray'ın daveti üzerine gelen misafirleri kendi taraftarları yuhalıyor?
Yazık...
Çok yazık.
Nerede kaldı Türk Misafirperverliği?
Nerede kaldı sportmenlik?
Nerede kaldı centilmenlik?
Dünya ve Türk basını önünde bir ev sahibi olarak ancak bu kadar küçük düşebilirdik.

Galatasaray Yönetiminden ve ilgililerden rica ediyorum. Lütfen bu terbiyesizliği yapan kişilerin yaptıkları yanlarına kar kalmasın..

Maç sonucu mu?
Kocaman bir AYIP!

***

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..