Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Arena'da suyun tadı

Arena'da suyun tadı
 

Dün gece an itibariyle (11.10.2010) İzmir'in tek(el) konser mekanı ARENA'da soluğu aldık. Hem değerli bir dostun nazik daveti hemde Sertap Erener 'in konseri asla rededilemez diyerekten kendimizi gecelerde bulduk.

İzmir Arena konum itibariyle Kuruçeşme Arena gibidir, denizle dib dibe kucak kucağa. Nacizane fikrim, hem geniş çim alanı hemde ücretsiz otopark uygulamasıyla bir adım daha öndedir İstanbul'daki kardeşinden. İlk deneyimimi Sıla konserinde yaşayınca ağzım açık kalmış çok beyenmiştim. Görevli amca (!) otoparkın ücretsiz olduğunu söyleyince bir an şaşırmaklı olmuştum. Konserin açık alanı hem çok büyük hemde muhteşemdi.

Sertap konseri ise malum hava koşullarından ötürü kapalı mekanda oldu. Bu da bir ilkti benim için. Demek ki Arena'nın kapalı yeride varmış ''e hadi bi görelim'' gazıyla gidiverdik mekana. Bu arada otopark yine ücretsiz hala ücretsiz! Bu yüzden kesinlikle büyük bir alkış mekan sahiplerine.

Ancak içeri adım atar atmaz birde ne görelim? Ön sıra (abartısız 7 -8 sıra) her halleriyle hayatı gecelerde yaşayan ''bistrocan''lara bırakılmış. Ve abartısız söylüyorum ki bir konserden çok herhangi bir gece klübüne caka satmaya gelmiş bir halleri vardı ''bistrocan''ların. Allah'tan kapalı mekan çok büyük değildi de Sertab'ı hem izleyip hemde dinleyebildik.

Konser ayakta olunca haliyle yoruluyorsunuz, kalabalıktan dolayıda hareket alanınız kısıtlı oluyor. Mekanın içindeki sıcaklıkta kalabalıktan dolayıda iyidi. Susamak kaçınılmadı yani. Bir biranın 10 TL, votka-enerjinin 20 TL satılması bir nebze normal karşılanabilir. Ancak suyun 10 TL olmasına ne demeli? Olay aynen şöyle gelişti ; görevli arkadaşlar kalabalık arasında arz-ı endam etmeye çalışırken bir tanesinin su sattığını gördük ve anında atladık. Suyun fiyatının 5 TL olduğunu ancak para üstünün olmadığını söyledi (10 TL vermiştik bu arada). Para üstünü daha sonra getireceğini söyledi. Peki getirdimi sizce? Tabiki hayır. Üstelik konser sonuna doğru tekrar karşımıza çıktı ve aynı şeyi tekrarladı ''para üstü yok getireceğim''.

Gecenin sonunda biz arabamıza bindik, mekandan ayrıldık ve hayatımızın en pahalı suyunu içmiş olarak kulaklarımızda Sertab'ın çınlayan muhteşem sesiyle evimizin yolunu tuttuk.

Bu yazımın sonunda iki şey tavsiye edebilirim sizlere: 1-İzmir ARENA'ya kışın gitmeyin (bistro olayı beni bağlamaz diyenlere lafım yok) 2- Alkol yerine sadece su içerim dersenizde yanınızda mutlaka bozuk para olsun sonra tadını asla unutamayacağınız bir su içebilirsiniz.
 
Toplam blog
: 42
: 2022
Kayıt tarihi
: 05.08.10
 
 

1983 İzmir doğumluyum. Doğduğumdan beride bu şehirde yaşıyorum. İlk, orta, lise ve üniversite hay..