Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '07

 
Kategori
Mizah
 

Argonot ya da vallaha ben yapmadım

Argonot ya da vallaha ben yapmadım
 

OT OLACAKSAN ARGON-OT OL!..

“ARGONOT NEDİR?

Az bilinen bir deniz canlısıdır.

Deniz anemonu gibi, bitkiye benzeyen ve deniz dibinde kayalara tutunarak yaşayan bir hayvan türüdür.

Argonotun çok ilginç bir döllenme yöntemi vardır. Erkeğin cinsel organı, çiftleşme mevsiminde, bedenden ayrılır, gider başka bir kayada yaşayan dişi argonotu bulur, döller ve sahibine geri döner.

Onun için, önüne gelenle yatıp kalkıp, sonra “Vallahi ben yapmadım. O kadını tanımam bile” ayaklarına yatan erkeklere “Argonot” denir.”

Bu bilgiyi minemsi@yahoogroups.com grubundan gelen bir mail sayesinde öğrendim.

İlk kez duydum. Yani Argonotları mitolojiden bilirdim ama böyle bir bitkinin olup bir de böyle bir marifeti olduğunu yeni öğrendim. İyi de oldu.

Dikkat edin cinsel organ bedenden ayrılıyor, başka bir kayada yaşayan dişiyi döllüyor ve sahibine geri dönüyor. İşte buraya dikkat buyurun: SAHİBİNE GERİ DÖNÜYOR.

Ve bu canlıyı da insanoğlunun erkeğine benzetiyorlar. Demek ki böyle bir şey doğada var ve doğaya uygun. Gidip dolaşacak ve sahibine geri dönecek. Siz döndüğüne şükredin.. Ya dönmezse., . Ya kaparlarsa…

Turizm mevsimi de geliyor ki, birileri ne sevinecek bu haberlere yani bu bilimsel bilgilere..

Bir faydası da günahtan sıyrılma olayı var. “Vallaha ben yapmadım, bedenden ayrılmış gidip yapıp gelmiş. Görmedim, duymadım, bilmiyorum!...” dersiniz olur biter.

Çalışın, didinin, ot olmayın… Ama illah Ot olacaksan ARGON-OT olacaksın ki bir işe yarasın…

 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..