Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '18

 
Kategori
Doğal Tedaviler
 

Arı Sokunca

Arı Sokunca
 

Bir insan bildiği ile hareket eder. Bilmezse ne yapacağını bilmez. Konum arı sokmaları ile. Herkesin başına gelebilir bu. 

Anlatırlardı. Bir adama tarlada çalışırken bir siyah ve büyük bir arı gelmiş ve boynundan sokmuş. O adam acılar içinde kıvranmaya başlamış. Haberi alan yakınları adamadan ne olduğunu öğrenmiş. Ve o kişi acılar içinde ölmüş.

O zamanlar buralarda hastane de yok. Tedavi koca karı ilaçları ile sağlanıyor. Ama koca karı deyipte geçmeyin. Bazen bu tür tedaviler işe yarıyor.

Bir gün bisikletimle gezmeye çıkıyorum. Kolumdan bir arı soktu. Hiç acımadı hatta bu hoşuma bile gitti. Arı sokmalarının şifa yönleride var. Ama bu dozunda olmalı ve sokulan yerin ciddiyeti hesaplanmalı.

Yine bir gün sandalyede oturuyorum. Ayağım fena halde acıdı ve bir baktım ki terliğimin içinde arı var. Hemen içeriye koştum. Tuz aldım. Arının soktuğu yeri ovaladım. Acı hafifledi ve sonra o acı geçti.

Arı sokmasına bir başka şey daha var. Yapanlar tecrübe etmiş. Duydum. Bir tanıdığın torunlarını her zaman arı sokuyormuş. O kişi sokulan yerlerine aspirin sürüyormuş. Önce arının sokulduğu yeri tuz ile ovalıyormuş. Bu iğnenin deriden çıkmasını sağlıyormuş. Sonra aspiriini ıslatıp arının soktuğu yere sürümyormuş. Ağrı ve sancı anında geçiyormuş.

Tuna M. Yaşar

 
Toplam blog
: 235
: 350
Kayıt tarihi
: 14.09.10
 
 

1973 Karabük doğumluyum. Üniversite uluslararası İlişkiler mezunuyum. Arkeoloji ve okültizm ilgi al..