Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '08

 
Kategori
İzmir
 

Arif Güven

Arif Güven
 

Konuğum Arif Güven: 1975 İzmir doğumlu. Radyocu, TV Programcısı, Oyuncu, Konser Sunucusu...

SEVGİLİ ARİF GÜVEN, TELEVİZYON MU RADYO MU ÖNCE BAŞLADI?

Radyo önce başladı, hatta radyo icad edilmemişti. O kadar eski mazisi.

Buna rağmen bugün bile vazgeçilmezlerim arasında. 91.7 bölgenin en büyük ( 240 metrekare ) radyosu AKTİFRADYO’ dayım. Haftaiçi hergün 10-12 arasında.

:) Şimdiye kadar dinlediğiniz radyo programlarına benzemeyebilir, hatta bir radyo programına bile benzemiyor. O yüzden de ara ara, ‘bu bir radyo programıdır‘ diye hatırlatıyorum insanlara. Başka bir halt zannetmesinler diye.

RADYOYA KAÇ SENESİNDE BAŞLADIN?

M.Ö. :)

Yanlış hatırlamıyorsam 1997

Tarihleri hiç aklımda tutamam. Beyni ajanda olarak kullanmayanlardanım galiba.

ASIL MESLEĞİ NEDİR?

Teknik ressamım.

TEKNİK OKUL MEZUNLARI İÇİNDE KENDİ İŞİNİ YAPANA RASTLAMADIM. SENCE BUNUN HİKMETİ NE?

İnsan ölünceye kadar kendini keşif içerisindedir ya, ben de bu konuda kendimi keşfettiğimde, bana göre bir iş olmadığını anladım.

NEDEN MEDYA?

İnsanlar beni fanus gibi düşünsün istiyorum. Bakıp bakıp huzur bulsunlar ve eğlensinler istiyorum. :) Hala radyoya bakarak radyo dinleyenlerin olduğunu biliyorum.

:) BEN İZLERKEN ÇOK EĞLENİYORUM

Çok teşekkür ederim. Genelde aldığım tepkiler böyle. Sıkıcı gündemden insanları kurtarmak istiyorum. Yani kumdan bir kale yapıyorum, bakıp oynayıp eğlenelim diye. Ama ara ara, ‘ ne lenn bu, bunda oturulmaz ki ‘ deyip hayatın gerçeklerini bana hatırlatmaya çalışanlar da çıkıyor. En çok ona kızıyorum.

Bizimki bir oyun, üstelik ben bu yayınları Amerika’ dan yapmıyorum. Yani biliyorum neyin ne olduğunu. Benimki geçici unutkanlık yaratmak.

RADYODA İLK OLARAK NE SUNDUĞUNU HATIRLIYOR MUSUN?

'Hiç unutmam‘ diye başlayan çok fazla anım yoktur. O yüzden şöyle diyelim. Bugün hiç hatırlamam, Sezen Aksu’dan bir şarkı sunmuştum galiba.

GENELDE RADYO DİNLEMEME RAĞMEN SENİ RADYODA DİNLEME ŞANSIM OLMADI AMA TV DE İZLEDİM

Doğrudur orası daha büyük bir vitrin, ama radyoyu da tavsiye ederim. Radyo çok güzel birşeydir. Televizyon ve gazete gibi özel ilgi istemez. Aç dinle, bu arada başka işlerini de hallet.

:) BAŞKA İŞLE İLGİLENEMEM. BEN DE RADYOYU BAKARAK DİNLEYENLERDENİM

Süpersin :) Ben de bakarak konuşuyorum zaten.

TV PROGRAMINDAN BAHSEDER MİSİN?

TV programım aslında radyo programıma çok benziyor. Bir hafta boyunca gazetelerde eğlenceli bulduğum konuları işliyorum. Ama şarkı yerine formatı tamamlayacak görüntüler veriyorum.

GÖRÜNTÜLER MÜTHİŞ GERÇEKTEN

Çok zamanımı alıyor ama seviyorum. Ben de eğlenceli şeyler izliyorum sürekli.

PROGRAMI KENDİN Mİ HAZIRLIYORSUN YOKSA EKİP İŞİ Mİ?

Tamamıyla programı hazırlamak bana ait. Başkalarının yaptığı ve hazırladığı birşeyi sunmak hoşuma gitmiyor. Üzerimde tam durmayabiliyor. Ama ben üzerimde neyin duracağını bildiğim için kendi terziliğimi kendim yapıyorum.

PROGRAM HANGİ TV KANALINDA VE İSMİ NEDİR?

Ege TV deyim. Programın ismi: Tam Arif Güvenlik

Her Çarşamba gecesi 22.30 canlı yayındayım

Programın tekrarı: Cumartesi günleri 16:00 ve 01:45 te

KONSER SUNUCULUĞU VE ORGANİZASYONDAN BAHSEDER MİSİN?

Festivallerde ve organizasyonlarda showmenlik yapıyorum. Konser öncesi insanları konserlere hazırlama aşamasında benim işim. Yani olayın havasına sokma. O sıkıcı bekleyişi eğlenceli hale getirme diyelim. Orada etki tepki anında oluyor, en çok o kısmı seviyorum.

BİRAZ DA OYUNCULUĞUNDAN BAHSEDER MİSİN?

İlk dizim Kanal D de, ‘ Omuz omuza ‘ydı.

Pınar Altuğ, Ebru Cündübeyoğlu, Tolga Savacı

Dizideki adım, ‘Rıfat‘. Tam bir ofis faresi. Yalancı, düzenbaz, kurnaz, adi bir adam. (Bu kısmı tek nefeste hiç es almadan) çünkü hepsini aynı anda yapabilen bir adamdım. :)

Daha sonra ATV de, ‘Büyük yalan‘

Halil Ergün ve Emrah ‘la

Dizideki adım Can. Emrah' ın eski nişanlısının gerçek aşkıyım :)

DİZİLERLE İLGİLİ YENİ BİR PROJE VAR MI?

İnan bilmiyorum, bu konuda bana sürprizleri hazırlayan Deniz Akçay biliyordur gerçeği.

SENİN HAZIRLADIĞIN SÜRPRİZLER VAR MI?

Şimdilik iki TV programı üzerinde çalışıyoruz. Biri Mayısta başlayacak diğeri de Haziran'da. İkisi de birbirinden ayrı programlar, ama tam format belli değil. Oynamalar yapıyoruz daha üzerinde.

NE TÜR MÜZİK DİNLERSİN?

Bu konuda yelpazeyi çok geniş tutuyorum. Birgün Orhan Gencebay, birgün metalice olabiliyor. Hepsini severim. Ayrı şeyler yaşatıyorlar ayrı ayrı.

SENİ EN ÇOK NE ÜZER?

Acı gerçek, ama en çok beni, ‘ ben ’ üzerim. Ben istemediğim sürece beni kimse üzemez.

HEDEFİN NEDİR?

Yaptığım şeyler bana kalsın istemiyorum. Ne kadar büyük bir kitleyle paylaşırsam, o kadar özel o kadar ilgi göstermem gereken şeyler oluyorlar.

Amacım, daha büyük kitle daha büyük işler tabi ki.

SON OLARAK NE SÖYLEMEK İSTERSİN?

Beni beğenen ve takip eden herkese çok teşekkürler. Beni unutmayın, ya da unutun. Ben nasıl olsa kendimi size hatırlatırım.

SANA MİLLİYET BLOG 'MİZAH' KATEGORİSİNDE GELİŞTİRDİĞİM ANTİDEPRESAN T.A.Ş’DE MEDYA GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TEKLİF EDİYORUM. KABUL EDER MİSİN?

İyi günde, kötü günde, hastalıkta, sağlıkta. Eveeeeeeet kabul ediyorum:)

BEN DE SENİ ANTİDEPRESAN T.A.Ş.'NİN BANA VERDİĞİ YETKİYE DAYANARAK SEN, MEDYA GENEL MÜDÜR' Ü İLAN EDİYORUM. ŞİRKETİMİZE VE SANA HAYIRLI UĞURLU OLSUN.

İtiraz eden yok demi, o halde mutluluklar bana.

ARİF GÜVEN BUNLARI ANLATTI.

Kumdan kaleler yapan bir antidepresan.

Sevgili Arif Güven, uzun süredir röportaj yapmamıştım. Dönüşüm seninle muhteşem oldu.

Bu samimiyetinden ve özgüveninden birşey kaybetme. Çok keyifli bir sohbetti.

Safalar getirdin...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..