Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Arka kapak

Arka kapak
 

Arka kapaktan baktım yine sana

ve anılarıma

gizlice gözlerimi sürdüm izinsizce

değdiğin o yerlerde yokluğuma bir kez daha şahit olup

bin kez öldüm.

Ve sen

yokluğuma binlerce kez şahitlik ettin yine

arka kapakta.

seni anlamak seni yaşamak istedim

tecavüz ettim belkide yokluğumu hatırlatmak istercesine.

''sözlerini sakla öteye beriye,

söylenicek ne kaldı bin pişman gönlümde

gitsende sonuna kadar

dönsende eli boş yıllar

gönüle yakın bulunmaz kollar

iki göz yeter görmeyi bilsen

gönül seslenir bir duyabilsen

elim uzanır dokunabilsen

sevsen dönsen ah bilsen bir bilsen

Gönüle yakın bulunmaz kollar

iki göz yeter görmeyi bilsen.''

yok sayılmak nedir severken ahh sen,

bir bilsen....

 
Toplam blog
: 67
: 606
Kayıt tarihi
: 11.09.07
 
 

1972 İstanbul doğumluyum. 13 yaşında bir kız çocuğum var. Hayatı inişli çıkışlı, her halinde seviyor..