Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '14

 
Kategori
Şiir
 

Arka koltuk

Arka koltuk
 

türlü Türkan..


Adam alkollüydü

Soluğundan duydum

Kızına ulaşmaya çalışıyordu

Eskimiş karısının merhameti üzerinden

"Sor" dedi ona

Öncesinde, sesini duymak için yalvardı da yalvardı..

"Sor" dedi sonra

"Kızım babanı seviyor musun?"

Dıt dıt dııııttt...

Asılı kaldı sevgi

Adam indi dolmuştan

Öncesinde, arkadaşını aradı

"Moralim bozuk birader, kızımla konuştum da.." dedi

Konuşamadığıydı halbuki

"Bu gece Tutku'dayım bekleme beni.." dedi, indi

Yanlış yoldaydı herkes gibi

Kadınını bir başka kadında aramaya gitti

Aradığı kaybolmuş kendiyken

Ne çare..

Bir kırgınlık daha doğurdum oracıkta,

Babası Tutku'ya giderken..

 

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..