Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Arka masamdaki figüran

Arka masamdaki figüran
 

Benim hayatıma dahil olduklarını sanan, hakkımda fikir beyan eden yada hayatıma bir şekilde müdahalede bulunan, bana kızmayı kendilerinde hak gören, sitem eden ve arkamdan konuşan  insanlara şunları sormak istiyorum…

·         Sen kaç kere beni arayıp " bugün nasıl geçti neler yaptın?" diye sordun

·         Aynı koltuğun 2 ucunda ayaklarımız birbirine değerken tatil ya da hafta sonu planları yaptık mı hiç?

·         Eskiden ne olduğumu şimdiden sonra ne olmak istediğimi merak ettin mi?

·         Yanında değilken ne yaptığımı merak ediyor musun?

·         Arkadaşlarımın bende neyi sevdiğini fark ettin mi?

·         Kızımla tartışırken " rahat bırak genç o istediğini yapsın” dediğinde sana sinir oldum mu hiç?

·         Kaç kere gece uykumun arasında " horluyorsun hayatım öteki tarafa dön diye yastığımı çekiştirdin?

·         Nelere delirip nelerden mutlu olduğumu biliyor musun?

·         Sen benim çocuğumun ne olmak istediğini biliyor musun ?

·         Ailemin kim olduğu hakkında bir fikrin var mı? 

·         Ben hiç sana yemek yaptım mı? Neyi sevip neyi sevmediğini biliyor muyum?

·         En çok nelerden korktuğumu veya ne tür bir sıkıntının sabaha kadar uykusuz bıraktığını hiç sordun mu?  

·         Ensemi öpersen kucağına devrileceğimi biliyor muydun? Hiç denedin mi?

·         Kaç beden giydiğimi biliyor musun?

·         Bana senin sevdiğin benim sevmediğim bir şeyi yedirmeye çalıştın mı hiç?

·         En yakın arkadaşımın sorunlarını biliyor musun?

·         Ne içeceğimi bildiğin için ben gelmeden önce kaç kere benim adıma sipariş verdin?

·         Hangi şarkı başladığında radyonun sesini açıyorum?

·         Bu kadın neden benimle birlikte ya da ben onu neden bu kadar çok istiyorum diye düşündün mü hiç?

·         Ben senin için kaç kere alışveriş yaptım?

·         Kapıdan uğrayıp kahvemi içtin mi?

·         Evimi kaç kere dağınık gördün?

·         Telefonunu ya da gözlüğünü kaybettiğin de her zaman bıraktığın yerden bulup kaç kere getirdim?

·         Kavga ettik mi hiç?

·         Çocuğun hiç seni benden aradı mı? Seni merak ettiğinde ya da sana kızdığında benden yardım istedi mi?

·         En sevdiğim çiçeği sordun mu hiç kızıma bana sürpriz yapacağın zaman?

·         Yazdıklarımı okuyup takdir ettin mi ya da eleştirdin mi?

·         Yapmak istediklerimin ne kadarın da arkamda duracağın hakkında hiç düşündün mü peki?

Eğer bunlardan birkaçına bile cevap veremiyorsan benim hayatıma hiç girmemişin demektir. O zaman hakkımda konuşamaz ve yaşantım hakkında fikir beyan edemezsin. Bana kızamaz, beni eleştiremezsin. Belli ki sadece arka masamda bir figüran olarak kalacaksın.

Eğer bunlardan 5 tanesi hakkında bir fikrin varsa yanımda dur. Ben zaten senin hakkındaki tüm soruların cevaplarını biliyorum demektir. Geri kalanları da birlikte öğreniriz.

 

 
Toplam blog
: 34
: 1744
Kayıt tarihi
: 03.10.13
 
 

45 yaşını aşmış, yetişkin bir kızı olan, çalışan bekar bir anneyim. Hayatın esprili, güzel ve ren..