Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '17

 
Kategori
TV Programları
 

Arka Sokaklar Dizisine İzleyiciden Mesaj Var

Arka Sokaklar Dizisine İzleyiciden Mesaj Var
 

12 yıllık bir geçmişe dayanıyor “Arka Sokaklar” dizisinin tarihi. Her yaptığı dizi ile uzun yıllar ekranlarda söz sahibi olan şirket Erler Film ürünü olan Arka Sokaklar, Türker İnanoğlu’nun büyük deneyimleri ile ekrana aktardığı bir yapım.

Dün (1) bir yazı paylaşmıştım sizlere, asıl konumuz Hüsnü ve Gonca ikilisi iken bir anda konu mesaj kutuma düşen iletiler ile bu noktaya evrildi. Yazımda “Mesut ve Selin aşkı için diziyi izleyenler var” demem bazı hayranların canını sıkmış. Bana konuyla ilgili gelen seçtiğim iki mesajı isimsiz ama noktasına virgülüne dokunmadan yazıma alıyorum ve cevaplayacağım:

Mesaj1: Ece Hanım öncelikle Aylin Ve Hakan çiftimizden bahsetmenize çok sevindik. Fakat diziyi selmes için izleyenler var demeniz biraz garibime gitti ona bakarsanız ben ve bircok kişi de sadece #AyHak için izliyor diziyi, sizin varlığınızdan haberdar değildik o kadar ;)) yoksa biz de size yazardık :)

Evet bazı hayranlar beni çok yakından takip ederken bazıları ile iletişim kopukluğumuz var. Arka Sokaklar dizisinin SelMes hayran kitlesi beni daha çok takip edip, mesaj atıyor. 43 bin SelMes aktif olarak isteklerini ve sıkıntılarını dile getiriyorlar. Siz de hoş geldiniz köşeme #AyHak hayranları!

Bazen dizi hayranlarından aldığım mesajlar doğrultusunda yazılar yazıp, onların sıkıntısını dile getirmeyi veya cevap niteliğindeki eleştiriler yapmayı çok seviyorum. Genelde kendi seçtiğim dizileri ve anlık dile getirmek istediklerimi yazarım. Ama fanların mesajlarını görmezden gelmiyorum.

Şimdi konumuza dönelim: Aylin (Özlem Çınar) ve Hakan (Ozan Çobanoğlu) ikilisinin uyumu doğrusu ekrana çok iyi yansıyor. Dizinin aşk sıralamasında, hayranlarının değimi ile #AyHak başrol oynayacak kuvvetli bir çift oldular.

Mesaj 2: Bence mesut artık torun sahibi olacak yaşta böyle ilişkileri artık baydı. Artık Arka Sokaklar senaristlerinin diğer oyunculara yönelik senaryolar yazmasını bir çok kisi söylüyor. Tamam mesut sevilen bir karakter fakat çok gördük onun böyle sahnelerini. Aylin ve Ali 12 yıldır dizide fakat yeterince önem verilmediğini düşünüyorum. Özlem Çınar çok iyi bir oyuncu tv de onu izlerken mest oluyorum desem yeridir. Bir sonraki yazınızda bu dediklerimi de iletirseniz sevinirim :) İyi Günler.

Şimdi bu konuya gelelim: evet, Aylin (Özlem Çınar)12 senedir ilk defa Hakan’ın karakola gelmesi ile göz önüne çıktı. Özlem Çınar’a yeterince önem verilmediğinin ben de farkındayım. Kızcağız yıllarca bilgisayar başındaydı. “Peki Rıza baba, amirim-komiserim-ekipler….”  üzerine kurulu milyonlarca dialog yazıldı Özlem’e. 2-2,5 senedir de Ozan Çobanoğlu’nun diziye katılması ile Özlem’in başrol oyuncusu olduğunu nihayet görebildik. Aslında Arka Sokaklar dizisinde Özlem Çınar bir başrol oyuncusudur! Dikkate alınsın lütfen….

Ali karakterine gelince: Alp Korkmaz ne yazık ki her delikten çıkar, her sahneye adı yazılır, aynı anda hem karakolda hem de hastanede bulunmak zorundadır. Kamera arkasında çalışanlar kadar çok set mesaisi yapar. Alp’in sahneleri bitmez, tükenmez, Alp tuvalete bile senaristten izinsiz gidemez. Biraz abarttım ama neredeyse karavanda yaşatacaklar Alp Korkmaz’ı sette o kadar çok bulunur. Sanırsınız ki tepesinde bir pervane o sahne senin bu sahne benim her sahneye dahil edilir. Şimdi senaristlerin duyması için söylüyorum, bunu da bir kenara not alınız lütfen: Ali karakterini bu kadar har vurup harman savuracağınıza gerçekten öyküsü olan sahnelerin yazılması daha akıllıca olur.

Senarist ekip tarafından Aylin karakteri ne kadar atıl bırakıldı ise Ali karakteri de o kadar gereksiz yerde ve sıklıkla kullanıldı! Biraz dengeyi bulsak bence de iyi olur!

İşte izleyen gözünden Arka Sokaklar! Ve tabiî ki benim yorumum….

Bunları biz de görüyorduk ama bir de 12 yıldır bütün sadakati ile sizleri izleyenlerden duyun istedim. Umarım söylenenleri kale alırsınız da biraz denge kurarsınız!

Hayatta denge kurarak ilerlemeniz dileği ile…

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

https://www.facebook.com/eceeryazilari

https://www.facebook.com/dizisin

https://www.facebook.com/EceERFanClub

(1)    http://blog.milliyet.com.tr/arka-sokaklar-dizisinde-ask-ataklari-var/Blog/?BlogNo=577425

 

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..