Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '08

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Arka Sokaklar ve Narkoterör

Arka Sokaklar ve Narkoterör
 

Polis şehrin emniyetidir


Arka Sokaklar dizisi

Nadir de olsa yine bir tv dizisi yorum yapacağım. Bu dizi uzun süredir yayında olan ve polis memurlarının zorlu hizmet ve emek serüvenini anlatan başarılı dizi “Arka sokaklar” senaryosu, kadrosu, çekimleri güzel. Mekân tercihleri, her olayın başlangıç ve gelişimi güzel gidiyor. Tüm emeği geçenleri tebrik ediyorum. 24 saat halkın huzuru için hizmet veren memurlarımızı da daha iyi anlayarak takdirim artmıştır.

Hatta polise silah çekilmesi, araç kontrolü esnasında çarpıp kaçılması, travesti saldırısı, sarhoş sataşmaları gibi polise eziyet ve sıkıntı çıkaran olaylarda irdelenmelidir.

Yalnız daha güzelleştirme adına bir eleştirimi dile getireceğim.

Komiser eşi olarak tanıtılan ev hanımı bayan çok saf ve cahil kalıyor. Bahçedeki ağaca bez bağlamalar, falcı kadının söylemiyle kocasından şüphelenmeler ve oyuna gelmeler vs. hele son bölümde çocuklarına dayak attı diye düşündüğü bir kız öğrencinin evini basıp süpürgeyle babasını dövmeler. O rolü yapan bayan iyi tahammül ediyor ama ben bu saflıktan da öte aptalca hareketler diye gülüyorum. Anlamadan dinlemeden eşkıya gibi ev basmak nerede görülmüş.

Bu rol bir komiser eşinden ziyade İstanbul’un başka bir semtinde geçen mahalleli çekişmesi olarak yansıtılsa şu cehalete bak deyip ibret alınabilir diye düşünüyorum.

Yeri gelmişken yeni başlayan ve Osman Sınav ismini duyduğumda heyecan ve merakla beklediğim “Pars Narkoterör” ilk bölümdeki uzun hikaye ve aksiyonsuz girişle beni diziden kopardı. fragman ve sunumlarıyla da bu ilgi artırılmışken daha canlı bir giriş ve açılım bekliyordum. Çok güzel gelişmeler olacak gibi, narkotik ve terörü tüm çıplaklığıyla ortaya koyacak diye hala ümidimi yitirmedim, ama ilk bölümün yarısında uykuyu tercih ettim.

Daha çekici ve güzel bölümler dileğimle.

Muammer MURAT

22.1.08

 
Toplam blog
: 163
: 4552
Kayıt tarihi
: 03.09.07
 
 

1965 yılında Erzincan'da doğdu, İzmir'de yüksek eğitim alıp, devlet memuru oldu. 5 yıl süreyle bi..