Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Arkadaş ve bir kilo erik

Arkadaş  ve bir kilo erik
 

Turfanda erik mevsimi...

Yok ya. Yok işte o gün cepte metelik....

Bir sigara parasını kurtarmışım, 5 durak yürüyerek...

Pazar tezgahlarına bakmadan yürü dedim, kendime...


Tam da karşı tezgahta 30 yıllık dostum, yeni pazarcı..

Gençliğimin arkadaşı...

Seslendi...Gel iki dakika bak şu tezgaha...
.
Olur dedim... Karşıdaki erik tezgahından gözlerimi kaçırarak...

Dalmışım... O bir ara, dönmüş...

Hoşçakal dedim, bu hafta birşey lazım değil....

Sağol, güle güle derken, düşünceliydi...


Yürüdüm...Bugün de herşey turfandaydı pazarda...

Yine seslendi...

Dur poşetini unuttun!

Benim poşetim yok dedim...

Var dedi var.. Geçen hafta unutmuşsun...

Poşeti açtım...

Bir kilo ERİK...

Konuşamadım,

Sarıldım...




 
Toplam blog
: 39
: 761
Kayıt tarihi
: 08.03.09
 
 

Yaşamı tüm engellere rağmen sürdürmekten yorgun bir savaşcıyım. Anadolu Üniversitesi İş idaresi Bö..