Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Arkadaş dediğin sorgusuz sualsiz, koşulsuz sartsız olacak !

Arkadaş dediğin sorgusuz sualsiz, koşulsuz sartsız olacak !
 

 

Şu ota boka her şeye trip..

Her söylenen söze alınan..

Karşıdan sürekli ilgi bekleyen insanlar var ya

Hiiiç bana göre değiller !

Münkünse arkadaşın dostun sorgusuz sualsiz olanını severim ben.

Seviyorsa seviyordur sevmiyorsa hiç yoktur..

koşulsuzdur şartsızdır

onun yanında naptım ,ne ettim ...

Bunu söylesem mi, şöyle giyinsem mi...

Param var mı, ağzım kokuyor mu ...

Buna bozulur mu, şuna sevinir miler olmamalı

İçinden geldiği gibi, seni sen diye sevsin yeter

Bütün olarak görsün istiyorum beni mesela... ayrıntılarıma takılmasın..

İyim de çok çünkü kötüm de ..hani maksat kafa yormasın...

Gülelelim eğlenelim biz ya..

Ya da dertleşip ağlayalım

Böyle dostlar... gelsin beriye...

Gerisi de mümkünse... gitsin öteye... :))

 
Toplam blog
: 18
: 200
Kayıt tarihi
: 21.05.14
 
 

merhaba... insan psikolojisine, ilişkilere, bakış açılarına meraklı... bunları şiir veya maka..