Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '19

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Arkadaş Kalacakmışız(!)

Bugün arkadaş kalmaktan ve aynı zamanda biten 2 ilişkimden bahseeceğim.

Bunlardan ilki 2013 yılındaydı. Aynı kursa gidiyorduk. İlkokulda arkadaştık, ama sadece o kadar. Çok yalnız olduğum bir dönem rüyamda gördüm. Hayra yordum. Ama liseye geçince iletişimimiz kesilmişti numarası bille yoktu. Bu kadar zaman sonra rüyamda onu gördüysem o "the one"dır diye düşünüp hayra yordum. Numarasını buldum yüzsüzce. Mesaj attım. Sevgilisi olduğunu biliyordum. Devam ettim. Evine gittim. O gün bir şeyler oldu. Birlikte olmadık ama en son nereye gidebiliyorsa gittik. Sonrasında bir daha hiç buluşmadık. Çok yanlış olduğunu biliyordum ve yalnızlığıma yenik düştüm onu sevmeye başladım. 

Karakter olarak zeki ve güçlü erkeklerden hoşlanırım. Ne kadar çirkin olursa olsun. O da öyleydi. Ama o gün o boşalamamıştı bile ve benim bu tarzda ilk ilişkimdi. Napıcağımı bilmiyordum. Utanmıştım, bir erkeği boşaltamıyodum bile! Sorunun bende olduğunu düşündüm. Şimdi düşününce, onun sanki çrlik bir halat yalıyormuş gibi yalayışını, ben orgazm bile olamamıştım. Ama rüyamda görmüştüm ya, o benim kaderimdi sanıyordum. Peşinde koştum. Yıllarca gelmesini bekledim ama olmadı. O günden sonra bir daha görüşmedik bile ama ben tam 1 yıl daha peşinden koşmaya devam ettim. İlk cinsel deneyimimdi. Sonrasında arkadaş kalmaya verdik ama o bana acır gibi benimle üzümemek için konuşuyordu. Beni istemiyordu ama çok saçmaydı? ben çok güzel, zeki ve Başarılı bir insandım. Belki de egom bu işi zorlaştırıyordu hep olduğu gibi.

Şimdi asıl hikayenin başladığı kısım, bu eski hikayenin  üzerinden 7 yıl geçti. Onu unuttum, bekaretimi kaybettim. Başkasıyla oldum. O başkasıyla  3 yıl beraberdim. Ama benden ayrıldı. Ne mi oldu? benimle arkadaş kalmak istedi. Henüz 10 gün oldu bu olalı ama ben yapar mıyız bilemiyorum. Şu anda bana 7 yıl önceki o ilişkim gibi hissettiriyor. Bana benimle acır gibi konuşuyor, devam etmeli miyim siz söyleyin, yorumlarınızı bekliyorum

 

 
Toplam blog
: 5
: 74
Kayıt tarihi
: 21.06.19
 
 

Merhaba, bloğuma hoşgeldiniz demek isterdim ama tahminimce pek de hoş gelmediniz... Yazılarımda a..