Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

14 Temmuz '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Arkadaş sitesi

Arkadaş sitesi
 

Milliyet


Arkadaş, sevgili, dost, partner, eş mi arıyorsunuz?

Burada! Aşkın ve sevginin inanılmaz cazibesine kapılıcaksınız. İçinizden gelen o ateşi söndürmek isteyecek ve aradığınız o kişiyi bu sitede bulacaksınız.

Fantezilerinizi ertelemeyin!

Ateşli ve zevkli geceler sizleri bekliyor.
Bir geceden ne olur ki diyeceksiniz ve her gece isteyeceksiniz..
Bu site sizin gecelerinizi aydınlatacak. Daha ne duruyorsunuz.. Sakın başka siteye tıklamayınız.

Sizin gibi bir erkek yazı yalnız geçirir mi? Burası tam size göre..
Kaçamak aşkların Adem'le Havva'nın efsanevi mekanı..

- Oh be. Nihayet seviyeli bir ''arkadaşlık sitesi'' buldum ulan Seco (!) Okuyalım bakalım Peri ne diyormuş.

- Selam sitedeki arkadaşlar
Öncelikle bu siteyi var eden yönetici ve sahibine çok teşekkür ederim.. Farklı bir site kurduğu için minnettarım ona. Buraya bekar olarak girdim evli olarak çıktım desem inanır mısınız? Evet inanın farklı arkadaşlarım oldu. Bunlardan biride burada tanıştığım bu yanımdaki.. Biz onun tertemız kalbiyle konuştuk anlastık.. Şu an gördüğünüz gibi yanımda ve evlilik hazırlıklarındayız.. Banane banane.. Kim ne derse desin bu sitenin içindeki arkadaşlar tamamiyle gerçekçi yapmacık hiç bir şey olmadığı gibi tatlı ve sevecen insanlarla dolu.. Sohbet ettiğim bütün erkek arkadaslara buradan selam ve sevgiler gönderiyorum.. Onlarda arzuladığı gerçek mutluluğu yakalarlar ve çok çok mutlu olurlar.. Ayyy vallahi de tekrar site sahibine teşekkür ederim.. Böyle farklı bir site kurduğu için. Saygılarımla. Sizin Peri'niz.

- Meraba(!)
Şimdilik ben buldum. Siteniz aracılığı ile. Çok tatlı yaa. Çokta sevimli. Tam benim tipimde.. Hayalimde yaşattığım erkeği buldum sonunda. Şu an beraberiz.. Nice yıllara beraber olmak dileğimle.. Abidin seni seviyorum.. Rüya'n.

Şimdi sıra, sizin sesleniş sitilinizde(!)

- Beyaz prensiniz diyor ki!
Arkadaşlar. Selam. Ben bu siteye şimdi üye oldum.. Bundan sonra da bu siteden ayrılmayı düşünmüyorum.. Çünkü çok beğendim. Bakıyorum da aradığım bütün dürüst kişiler, kızlar, delikanlılar hepsi burada.. Ben gerçekten de ciddi bir ilişki düşünüyorum.. Ve onu bu sitede bulacağımdan da eminim.. Sizin de her zaman bu sitede olmanızı isterim..Hepinizle tek tek görüşmek üzere diyorum ve sizleri sevgiyle selamlıyorum. Şimdilik hoşçakalın..

Arkadaş sitelerinde ki sohbetler:

- Akşamaları ne yaparsın acaba?
- Sofraya oturduğun zaman yanında kimler var?
- Hangi yemeği severek yersin ve hangi yemeği sevmeyerek yemezsin..
- Kitap okur musun?
- Hangi kitapları seversin?
- Ne tür filmlerden hoşlanırsın?
- Televizyon izler misin?
- Gece sokağa çıkar mısın?
- Arkadaşlarınla en çok neye gülersin?
- En çok kim kızdırır seni?
- Hangi futbol takımını tutarsın?
- Bilmeliyim!
- Hakkındaki bütün ayrıntıları öğrenmeliyim!
- Çünkü ben de o filmlere gideceğim, ben de o dizileri izleyeceğim, ben de o yemekleri seveceğim ya da nefret edeceğim. Bilmeliyim anlıyor musun?

Site ziyaretçilerine yöneltilen vs. sorular:

Siz hangisisiniz? (mesela)

1- Siteden kendinize sevgili mi bulmak isterdiniz?
2- Burada da sevgili mi bulunur derdiniz?
3- Aslında benim bir sevgilim var ama hiç olmayanlara nispet yapmak için üye oldum mu derdiniz?
4- Benim fikrimi sormayın. Benimkisi sadece geyik diyenlerden misiniz?
5- Beni saymayın kardeşim ya.. Ne işim olabilir ki böyle sitelerde.. Bizim arkadaşlar sağolsunlar zorla üye yaptılar. Diyenlerden misiniz?
6- Valla bizim bütün eş dost arkadaşlar hepsi burada. Malum bende sohbet vs. muhabbete geliyorum anadın mı? Sanal da olsa, bir öpücük, bir gülücük, bir çay derken gün ölüyor işte. Mi diyenlerden misiniz?
7- Yoksa! Gezmediğim hacı hoca evliya kapısı kalmadı. Kendimi aniden burada buluverdim.. Bunda da bir hayır vardır. Bir de şansımı burada deniyim. Diyenlerden misiniz?
8- Şimdi bak kardeşim. İnternet camiasında bu sitelerden milyarlarca var. Hemen hemen hepsine de üye olmuşumdur. İsterseniz araştırabilirsiniz. Ya ulan dedim buraya da üye olmuşsun çok mu? Anlıyorum dediniz bile..
9- Ben böyle yerlere üye olacak bir kız değilim aslında. Sadece ama sadece o gıcık sevgilime inat olsun ve çatır çatır çatlasın diye üye oldum. Mu dediniz?
10- Bildim! Hiç biri..

Sevgili güzel bayan. Yukarıdaki şıkların dışında size özel bir sorum olacak!

Böyle bir site için, fazla güzel ve fazla akıllı değil misiniz? İnanınız bunu daha önce hiç kimseye söylemedim.. Bunu bir iltifatta kabul etmeyin..Çünkü;gerçek. Size bugün bu tanışmamızın anısına ufacık bir hediye vermek istiyorum! Şu görmüş olduğunuz nazar boncuğu resmini lütfen kabul ediniz.. Size nazar gelsin istemem.. N'olur bunu benim için dosyanızda saklayınız.
Aslında bende sizin gibi, size resmimi gösterip son derece adil olmak isterdim. Ama sitede binlerce hoş bayan var.. Herkesle sohbet etmektense sadece ve sadece kalbimin sahibiyle, gerçekten de ilgileneceğim ve hatta evleneceğim birisiyle sohbet etmek istiyorum. Her zaman sizin gibi güzel, mantıklı ve kaliteli bayanlarla sohbet etmekten yanayım. Mesela size her an kapım açık olabilir. Hatta çalmadan girin içeri.. Eğer sizde aynı fikirdeyseniz bir tek size verdiğim bu adresimi hemen not ediniz.. xxseniarıyordum@şükürbuldum.kom (!) Adım mı? Bana ''cüzdanı besili erkek'' derler güzelim. Ama sen seviyelice ''ERKEĞİM'' de bana.


Gönül notum: Milliyet Blog'un Değerli Yazarlarından Sayın Ümit Culduz Beyefendinin sıkça vurguladığı gibi!

Şimdi;ben bişiler paylaştım ama bunu nasıl ifade edeceğimi bilemiyorum.. Kısacası konunun özü, yani yazamadığım şey şu!

Ülkemizdeki internet anlayışının neden gelişemediğine dair, ufak bir örnek vermek istedim!

Unutmadan! Yazılanlar arkadaş sitelerinden alınmış olup, tarafımdan mutasyona uğratılmış gerçek sohbetlerdir. Sadece isimler uydurmacadır.

''Melekler yüreğinizden öpsün efendim''


Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..