Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Arkadaş

Beni avutmaya çalışma arkadaş

Dur dinle beni

Çoktan unuttum ben beni

Tutamadı uzattığım eli

Keyfi yerinde halinden belli

Onun sayesinde oldum ben ayyaş…


Bana unutursun deme arkadaş…

Ben onu yüreğime kazıdım

İsmini dağlara taşlara yazdım

Aşkını dünyaya haykırdım

Ama ne yaptımsa yaranamadım

Yokluğuna hiç alışamadım

Onun hatırasını taşıyor

Gözlerimden akan her yaş…


Bana yeni birini bulursun deme arkadaş…

Nereye gitsem

Kime baksam

Onun yüzü gözlerimin önüne geliyor

Söylemesi zoruma gidiyor

Beni bırakması hayatımı zindan ediyor

Bilmiyor ki bu deli bir onun için yaşıyor

Deli gönlüm bir onu seviyor

Gözlerim her yerde onu arıyor

Soruyorum şimdi sana arkadaş;

Akmasın mı? gözümden yaş…


Yücel

 
Toplam blog
: 34
: 554
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

1987 Konya doğumluyum. Afyonda yaşıyorum. Hayatın bana gösterdiklerini  yazıyorum... Tarih ve ede..