Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Arkadaşım "Sipermen" evlenirse

Arkadaşım "Sipermen" evlenirse
 

Süper olmasının yanı sıra, kendisini her konuda kendime siper almam nedeni ile adı “Sipermen”.

“Sipermen”, çocukluğumuzun beraber geçtiği bir adam. Hani şu denizin içinde top oynardık modelinden. Büyüyünce boy pos, endam yerinde bir adam oldu. Tarih filmlerindeki kahramanlar gibi her türlü haksız konuda “döverim” görüntüsü onu siper olmaya müsait kılıyor. Endamı yüzünden insana güvence veriyor. İşin içine bir de karakteri girince kendimi sağlama aldım hissi uyandırıyor. Ben de kendime korunaklı yer olarak onu seçtim, yıllardır siperi altında yaşıyorum.

O, her an bağlantı halinde olduğum, benim için garip bir alışkanlık. Her konuda baş danışman. Yeni bir iş teklifi aldım ne dersin gibi bir soruyu cevaplamaktan da, evime alacağım her türlü elektronik eşyanın nasıl olması gerektiğinden de o mesul. Çözemediğim erkek davranışlarını algılamaya yardımcı en önemli element.

Üzüldüm, biri canımı sıktı yetiş Sipermen çağrısında duruma acil yetişiyor. Bir şekilde üzülmememi sağlıyor, bonus olarak da sorunu çözüyor. Sevindim, şunu da çok güzel başardım Sipermen diye anlattığımda sakınmadan takdir ediyor. Kırmadan eleştiriyor, ihtiyacım olan her şeye karşılık veriyor.

Gel gör ki, Sipermen yakın gelecekte evleniyor. Aslında çok sevinmekle birlikte bencilce bir yanım da sevinemiyor. Yakın erkek arkadaşlar evlendiğinde durum maalesef eskisi gibi verimli olamıyor. Sınırlarını bilmek, aile kurumuna saygılı olmak gerekiyor.

Artık ihtiyaç olduğu anda saate bakmadan aramak, mesaj atmak bitiyor. Karşılıklı şımarma seansları, el şakaları, göz göze gelip kıkırdamak, çocuklar gibi şendik şeklinde sokaklarda kol kola dolaşmak, sevgi ve takdir sözcükleri dozunda bırakılmak durumunda kalınıyor.

Karşıdan gelen “ağlama, işten sonra kalk bana gel konuşalım” çağrıları kısıtlanıyor. DVD bozuldu, bilgisayarım şöyle oldu, arabam da sapıttı, olmayan paramı nasıl değerlendireyim, sevgilim bana şöyle yaptı şimdi ben ne yapayım gibi anlık sorular evli bir adama ve eşine gereksiz hatta huzur kaçıran bir girişim oluyor.

Her insanın kendini yanında iyi hissettiği böyle kuvvetli bir arkadaşlığa ihtiyacı var diye düşünüyorum. Hayırlı bir iş için kayıp vermeme rağmen aynı sıkıntıya bir daha düşmeyeyim diye bu ara ince eleyip, sık dokuyup kendime yeni Sipermenler yetiştiriyorum. Çocukluk arkadaşı olmasak da, beraber olmaktan keyif alacağım, her şeyi güvenerek paylaşacağım, ortak yönlerimizin olduğu başka erkek arkadaşlar ediniyorum.

Sen beni merak etme, erken bir veda olsa da hoşça kal "Sipermen”, sana yeni görevinde başarılar diliyorum.

 
Toplam blog
: 118
: 1607
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

Bir fikirden bir başka fikre, gerçeği bulana kadar bir halden başka bir hale geçip duruyorum. İncede..