Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Arkadaşım aldatıldı. Erkekler neden aldatır?

Arkadaşım aldatıldı. Erkekler neden aldatır?
 

Üzgünüm, bir çok kadının başına gelen aldatılmak arkadaşımın Lalenin de başına geldi.

Hem de, Lale' nin , iyilik olsun diye işyerlerine aldığı bir kız ile aldattı kocası. Bu kız da, ortak arkadaşımızın yeğeni.

Lale'cim duyunca bunları iş yerinde basti. İliskiyi ögrenme mukafati olarak da kocası tarafindan ağzı burnu bacaklari kapkara morarana kadar dövuldu.10 yasında bir de cocukları var. Çocugun psikolojisi bozuldu. Aldattıgı kızda , ailesi de nasil insanlar anlamadik.

Lale'cim kocayı bilmem kacıncı kez affetti.Adam eve döndü.0n gün önce Lale aradı, yine dayak yemis.Megerse , Kocasının birlikte oldugu kadın hamile imis.Kocası '' kız yine hamile onu almam lazım ''diye , diye dövmus arkadasımı.

Telefonda bunları aglaya aglaya anlatıyor.Söyleyecek söz bulamadım.Sadece bastan beri sunu soyluyorum.'' Sakın utanma, utanacak olan kocan ve o kız .Senin utanacak bir seyin yok.Elinden yardım gelebilecek herkez den yardım iste.Akıl akıldan ustundur.İcine atıp paylasmaz isen , yardım almaz isen hasta olursun.''

Lale'cim bosanmak istiyormu ondan da emin degil.Cunku bir cok kadin gibi simdiye kadar kurdugu duzen, altında arabası, belli bir yasantısı var.Ve bunları da arkadasım da gidip calıstıgı, birlikte kurduklari iş yerinden kocası saglıyor.Biz kadinlar neler ile karsılasıyoruz.Nelere evet demek zorunda kalabiliyoruz.

Ben, bu erkekleri de, kadınları da anlamakta zorluk cekiyorum.Ah be kızım , bu kadar erkek arasında bula bula neden gidip evli erkek bulursunuz.Hadi parasını yemek, gezmek karsılıgı boyle bir iliskiye girersiniz, onuda anlayabilirim o hayat tarzı sizin seciminiz, ama yuvasını yıkmak neden. Boyle bir iliskiden sonra evlenilen kocadan size zaten bir hayır gelmez.O erkek de adamsa, yıktıgı yuvayı, duzenini , cocugunu hatırlayacaktır.Siz ona altından bir yatak serseniz bile size dusman olacaktır.

Ben daha fazla sinirlenip konuyu uzatmayayım.Bu yazımı okuyan kisilerden, bayan yada erkek herkezden , aldatmak konusunda yorum bekliyorum.Belki yorumları okuyan bayan yada erkek arkadaslar boyle bir maceranın sonunu görmus olurlar. Hadi bakalım yazın lutfen, ERKEKLER NEDEN ALDATIR

Sevgilerimle ayse

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..