Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Arkadaşım badem ağacı...

Arkadaşım badem ağacı...
 

Kendimi en iyi hissettiğim kıyafetlerimi giydim. Saçlarımı taradım. Küpelerimi taktım. Uzun süren görmemezliği bitireceğimiz gündü bugün. Güzel olmalıydı her şey. Büyüsü bozulmadan devam etmeliydi bu güzel aşk. Ama aradaki özlemi bitirme vakti gelmişti.

Heyecanla hazırlanmaya devam ediyordum. Saatler geçmiyordu sanki. Biraz uykusuzluk vardı geceden kalma. Olacaktı tabii o gecenin sabahında sana kavuşacaktım ben. O kadar ay sonra beklenen olacaktı. Görecektik birbirimizi ve sarılacaktık sımsıkı hayal ettiğimiz gibi. El ele sokaklarda gezip dolaşacak hiç durmadan söyleyecektik sevgimizi.

Çabuk hazırlanmalıydım. Büyük gün bugündü. Aynaya baktım evden çıkmadan son defa. Evet hazırdım artık gitmeye. Adımlarım o kadar hızlıydı ki sanki yürümüyor koşuyor gibiydim. Kolay değildi o kadar ayın özlemi. Ama bitecekti bugün. Sonu gelmişti artık büyük özlemin. Hızlandım iyice geçen her saniye ona yakınlaştırıyordu beni.

Sonunda gelmiştim buluşacağımız yere. Beklemeye başladım. O kadar büyük bir heyecan vardı ki içimde nefes alış verişlerim düzensiz bir hal almıştı. Hiçbir şeyin önemi yoktu o dakika. Her şey sana odaklanmıştı. Saat ilerliyor sen gelmiyordun hala. Ama sabırla bekliyordum. Biliyordum gelecektin ve bu özlem bitecekti. Dakikalar geçiyordu. Gelmedin…..

Seni beklerken ağaçlarla dertleştim. Gelecek diyordum içimde büyük bir umutla.. Sonbahara inat dökmeyin yapraklarınızı.. Çiçekler açalım diyordum. Gelecektin çünkü bahar gibi hayatıma. Gelmedin…Aptal gibi hissettim kendimi dertleştiğim ağaçlar arasında..

ARKADAŞIM BADEM AĞACI
Sen ağaçların aptalı
Ben insanların
Seni kandırır havalar
Beni sevdalar
Bir ılıman hava esmeye görsün
Düşünmeden gelecek karakış..
Acarsın çiçeklerini ..
Bense hayra yorarım gördüğüm düşü...
Bir güler yüz bir tatlı söz..
Açarım yüreğimi hemen
Yemişe durmadan çarpar seni karayel
Beni karasevda
(Aziz Nesin)

Sanki kalbim ellerinin arasında sıkışmış kalmıştı. Canım acıyordu. Anlamıştım gelmeyecektin. Geçen her dakika, esen rüzgar alıp götürmüştü seni benden. Boğazımda düğümlenmişti sana söyleyeceklerim. Anladım ki seni sevmek hiç kolay bir şey değildi. Uçurumun kenarında yürümek gibiydi aşkın. Rus ruleti oynamak gibiydi seni beklemek. Hangi kurşun yüreğine saplanır bilemezsin…

Yüreğim yangın yeri gibi biliyor musun? Ben hiç gitmedim gidemedim senden.. Hiç bilir misin bu duyguyu? Nereden bileceksin…

Resim : Hua Chen

 
Toplam blog
: 194
: 1525
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1981 yılında aslında istenmiyor olsam da geç alınan karardan dolayı hayattayım:)) Haritacıyım ve işi..