Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Arkadaşım Robin!

Arkadaşım Robin!
 

Robin Sharma.


Facebook’ta Robin Sharma’nın bir videosunu paylaştım. Kendisi bunu bana mail atarak rica etmişti! Şimdi kayıtlı arkadaşlarım diyecek ki “Talip Bey bu video’yu bizimle niye paylaştı.” Sevgili dostlarım kısaca anlatayım. Şimdi ben bir süre önce “Yeşil Kurtlar” adlı bir öykü yazmış ve burada fener kütüphanesine ziyaretimde raftan bir kitap alıp ve siz dostlarıma bu kitaptan güzel anekdotlar aktarmıştım. Kitabın adı “Ermiş, Sörfçü ve Patron

Tabi bunun için kitabın sahibi Robinden izin istemiştim. "Tabi Talip Bey, lafı mı olur" demişti! Daha sonra benim “Yeşil Kurtlar” yazımı okuyunca bana sürekli mail atar olmuştu!

Geçen günlerde Avrupa’ya konuşma turuna çıkmış birçok konuşmalarında, konuşmasının bir bölümünde benden bahsetmiş; benim, kitaplarında ki konulardan seçtiğim bölümleri alarak, kitabın okunurluluğunu hedef kitlenin dışına, tabana yaydığımı ve okuyucu kitlesinin yüzdesinin arttığını söylemiş. Bütün bunlar olurken, kendisinin fark edemediği bir şeyi, benim fark ettiğimi ve bunun yazılarıma başka bir anlam ve ruh kattığını söylemiş.

Dünya genelinden bahsederek içimizde keşfedilmemiş yeteneklerin, keşfedilmişlerden daha fazla olduğunu ve buna örnek olarak beni gösterdiğini en son konuşmasını yaptığı Zürih’te de, beyan etmiş! Bunu bana defalarca mail ile bildirmiş olmasına rağmen ben, beni ti’ye alıyor diye kendisini önemsememiştim. :))

En son ki mailinde; “Merhaba Talip, Geçenlerde Zürih’te konuşma turundayken aklıma müthiş bir fikir geldi. Bunu seninde çok değerli bulacağına eminim. İnanır mısın, ben de senin gibi küçük başarılar sonunda büyük başarılara imza atmış bir insanım. Senin yaptıkların dünya standartlarının çok üzerinde ve senin bu potansiyelini boşa harcaman çok üzücü.

Çok geç olmadan iyi düşün. Yazdıklarını birçok insanla paylaşmaksa gayen, zaten bunu bir şekilde yapıyorsun. Ama senin yeteneklerin sıra dışı! Lütfen beni yanlış anlama ve iyi düşün. Sizinle ortak bir çalışma düzeni içinde boşa geçen zaman kaybını önleyelim. Hayatını ve bakımını üstlendiğin kişilerin hayatları ile ilgili planlarını çok dikkatli yapmalısın ve bunun için çağrımı dikkate al. Birlikte yapacağımız işlerin dünyayı yerinden sarsacağına eminim, yeteneklerini ve potansiyelini boşa harcama…

Good luck…

Teşekkür ederim Ronin Sharma dostum.

Yahu her şey çok güzel de, ben bu çeviriyi yapan teknolojiye de pek güvenemiyorum. Sanki beni ti'ye almak için düşmanlarımın çevirisi gibi geliyor! Hem ben burada, balıkçı dostlarım ve diğer okuyanlarımla çok mutluyum. İşin ekonomik boyutuna gelince evet belki Robin Sharma haklı olabilir ama ben burada yazılarımı bedava paylaşırken, Demir kapı ferforje korkuluk işi olan dostlarımızın ve müşterilerimizin verdiği işlerle pekâlâ geçimimi sağlıyorum ha “yetiyor mu?” tabi ki yetmiyor ama bu sıkıntılı günleri ülke olarak atlatacağız inşallah.

Dua edeyim de babamın yaptığı tüm kapıları Recep ağabeyin kapısında olduğu gibi kullanmayıversinler, yoksa çocuklar, kapının ölüsünü salıncağa döndürürse yandık!

Teklifte çok cazip ama…

Dip not: Diğer yandan...

<ı>“İşimiz inşallah’a ve maşallaha kaldıysa, yabancılar önce topraklarımızı alacaklar elimizden parsel parsel, sonra işimizi. Bizi, sözde kendi işlerinde, özde bizim işimizde… Sözde kendilerine işçi, özde kendimize mahkûm edecekler. “

İkinci Not: İnanmayan olursa mailleri postalayabilirim... :))

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..