Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '08

 
Kategori
Öykü
 

Arkadaşımın aşkı!

Arkadaşımın aşkı!
 

İşyerinden arkadaşımdı, kardeşten öte can dostumdu.

Eşinden ayrılalı beri çökmüştü, boşluktaydı.

Tam yirmi dört saat çalışırdık gün aşırı.

Nöbet çıkışı kahvaltılı çay sohbetlerini ekleyecek olursak uyku dışında hep orada sayılırdık.

Son haftalarda telefon trafiği yoğundu arkadaşımın.

Alçak bir ses tonuyla konuşurdu en dip köşede.

Daha çok sigara içmeye başlamıştı.

Sorduğumda hiiiç diyordu sadece.

Boş günümüzün her akşamında kafa çekmeye başlamıştık.

Ona destek olmaya çalışıyordum.

Bir akşam çok sarhoş etmiştim onu.

Restoranda demlenirken küp şeklinde katlayarak çatala geçirdiğim peçeteyi yedirecek kadar.

Onu güldürmek, dikkatini dağıtmak istemiştim ama aklı başında değildi ki.

Garsonu fırçalamıştı, kaldır şu saman gibi peyniri masadan, tadı yok tuzu yok diyerek!

Hiç bir şey anlatmayacak kadar ayıkmış demek ki.

Sonraki akşamlarda da ağzını bıçak açmamıştı.

Taaa ki o son telefon gelene kadar.

Hep kendisi ararmış, yanlış numara sayesinde tesadüfen tanışmışlar zaten.

Ama bir gün önce üç hafta boyunca gizlediği telefon numarasını ağızından kaçırmış.

Buluşma tekliflerini hep ertelemiş, hep kaçmış!

Ama bu gün son gün dedi.

Öğrenmiş kadın ptt kayıtlarından burasını.

Ne var bunda dedim, ben senin görevine de bakarım, siz çıkar dolaşırsınız.

Hayır dedi siz çıkacaksınız!

Çünki beni sen biliyor.

Senin adını vermiştim taaa başından beri.

Boy, pos tariflerimin hepsi sensin!

Sadece telefon arkadaşlığıydı niyetim.

Ama tutuldum mu ne?

Boşveeeer.

Daha yüzünü bile görmemişken çıkayım hemen.

Ne yapsın benim gibi gözünün önünü zor gören birini, şişe tabanı camlı gözlüğümle.

Kapı çalınmıştı.ne yapacağımı bilemiyordum.

Arkadaşım kapıyı açar açmaz kadın bana doğru koştu.

-Canııım, bir tanem aynen, tarif ettiğin gibiymişsin.

-Hatta daha da yakışıklı!

-Beni arkadaşınla tanıştırmayacakmısın?

Hiç konuşmadı can dostum.

Ses tonunu anlaşılacağından korktu mutlaka.

Sessizce dışarı süzüldü,

Bende hiç konuşmadım.

Boynuma sarıldı.

Öyle mutluyum ki dedi.

Yine konuşamadım.

Yoksa beni beğenmedinmi dedi.

-Müdürünmüydü yoksa o mendebur suratlı, rahatsız mı ettim?

-Çalışmanızımı engelledim?

-Neden konuşmuyorsun?

-Telefonda beni kendine aşık eden sensin.

-Uykularımı bölen sensin.

-Ben senin olmaya geldim.

-Yalancıııı.

-Çekinmene gerek yok, beni beğenmediğini söyle de gideyim,

Onu elinden tutarak dışarı çıkarttım.

Senin takındığın tavırda müdüründen farklı değil dedi.

Sen insan değilmisin, konuşsana be adam..

Yine gece kıyafetimin rengini sorsana?

Arkadaşımı arka duvarın önünde çömelmiş sigara içerken buldum.

Ona sor dedim gece kıyafetinin rengini o biliyor!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..