Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Arkadaşımın aşkının gözlerinden çok etkilendim

Arkadaşımın aşkının gözlerinden çok etkilendim
 

Aşk nelere kadir gerçekten. Yakın zamana kadar depresyondaydı canım arkadaşım, üzgün bezgin hayattan zevk almayan bir durumu vardı, ne yapsa nereye gitse nereleri gezse hiç bir şey ona tat vermiyordu. Üstüne üstük oğlunun girdiği üniversite sınavını sitresi yiyip bitirmişti onu. Günler akıp gidiyor kullandığı antidepresanların sonuç vermesini bekliyordu. Böyle devam etmekteyken hayatına yeni birinin girdiğini farkettim. Çok şaşırdım. Değişmeye başlamıştı Uykudan gözlerini açamayan kadın, sabah erkenden kalkıyor, kendine çeki düzen veriyor ve birlikte çıkıyorlardı evden. Allah biliyor ya arkalarından izliyordum onları, acaba bu arkadaşlık bu beraberlik için doğru zaman mıydı diye düşünmeden edemiyordum. Gel zaman git zaman beni bu aşkıyla tanıştırmaya karar verdi. O gün birlikte çıktık. Aşkı müthişti insana enerji veren harika bakışlı, kocaman kahverengi gözlü sevgi şımarığı bir tip.. Ben de çok etkilendim ondan. Arkadaşımın ne kadar şanslı olduğunu düşündüm. O gün yaklaşık yarım günü birlikte geçirdik. Aşkının yanında bana onu anlatıyor sadakatinden sevgisinden, ona olan aşkından bahsediyor, onu benim yanımda öpüyor okşuyor kucaklıyor onunla sarmaş dolaş oluyor kısacası çok mutlu görünüyorlardı. "Beni erkenden öperek uyandırıyor, gözlerimin içine şimdiye kadar kimsenin bakmadığı aşkla bakıyor, peşimde dolanıyor, boynuma sımsıkı sarılıyor" diyordu coşkuyla. Beraberlikleri çok iyi gelmişti arkadaşıma çok mutlu görünüyorlardı.

Bu aşk, bu sevgi, bu bağlılık beni hayrete düşürmüyordu çünkü onun böyle bir birlikteliğe ihtiyacı vardı. Günler ayları kovaladı sevgileri aşkları ilk günki gibi devam ediyordu. Yalnız arkadaşıma kızıyordum bazen bırak biraz sensiz de kalsın özgür olsun her daim yanında olman gerekmiyor diyordum yoo hayır bırakamam diyordu.

Bir gece saat 00 :01 sularında telefonum çaldı baktım arkadaşım arıyor beni. "Allah Allah "dedim, hayırdır bu saate? Çok telaşlıydı nefes nefese kalmış; evde misin diye sordu, evet dedim n'olur o çok hasta ateşler içinde yanıyor ve hiç bir yerini oynatamıyor yetiş dedi. Kalktım toparlandım zaten evi yakındı hemen gittim, kapıyı çaldım açtı ve yok oldu terler içinde ne yapacağını şaşırmış vaziyette dört dönüyordu. Neyse telaşlanma hallederiz dememe kalmadı hıçkırıklara boğuldu.

Allahtan Dr Recep' in telefonunu kaydetmişim hemen aradım gelin dedi hep birlikte arabaya atladık gittik, Receple birlikte girdik muayenehaneye arkadaşımın biricik aşkını büyük bir itina ile muayene ettikten sonra "Pamuk üşütmüş, bazı köpeklerde bu ara bir salgında var korkulacak bir şey yok " dedi arkadaşım sakinleşti derin bir nefes aldı, Of Tanrıya şükür deyip bana sarıldı. Eve geldiğimizde bir kaç ay önce kendine bile hayrı olmayan bu kadındaki bu aşk beni sevindiriyordu...

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..